واکنش خلعتبری به خداحافظی نویدکیا : مهاجم تیم فوتبال سپاهان امیدوار است که ...


مهاجم تیم فوتبال سپاهان امیدوار است که محرم نویدکیا در تصمیمش برای خداحافظی از سپاهان تجدیدنظر کند. خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال سپاهان امیدوار است که محرم نویدکیا در تصمیمش برای خداحافظی از سپاهان تجدیدنظر کند.

محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال سپاهان در خصوص خداحافظی نویدکیا از سپاهان گفت: این خبر خوبی برای ما و هواداران سپاهان نیست. ما از اول فصل در انتظار بازگشت نویدکیا بازیکن بودیم، اما در نهایت تصمیم به خداحافظی گرفت. به هر حال محرم خودش بهترین تصمیم‌گیرنده است.

وی در ادامه افزود: واقعاً نمی‌دانم چرا نویدکیا چنین تصمیمی گرفته است، اما امیدوارم که او را از دست ندهیم. شاید او از برخی چیزها ناراحت است، ولی امیدوارم که در تصمیم خود تجدیدنظر کند،‌ چون دوست نداریم نویدکیا را از دست بدهیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه آیا این اتفاق در روند سپاهان تاثیر منفی خواهد گذاشت، تأکید کرد: نمی‌دانم چه اتفاقاتی خواهد افتاد، اما هواداران سپاهان این را بدانند که ما برای موفقیت تیم همیشه از جان مایه گذاشتیم و هیچ وقت کم نمی‌گذاریم.

وی تصریح کرد: محرم بازیکن محبوبی است، ولی اگر هم این تصمیم را به صورت قطعی گرفته باشد، کاری از دست ما ساخته نیست. بازیکنان فعلی سپاهان باید نهایت تلاش خود را انجام دهند تا تیم موفق باشد. مطمئناً نویدکیا هم دوست ندارد که تیم ما ناکام بماند.


ویدیو : واکنش خلعتبری به خداحافظی نویدکیا