واکنش خسرو حیدری به شعارهای هوادار استقلال :   اخبار ورزشی - چون سیاستمدارانه ...



خسرو حیدری , خسرو حیدری و همسرش , همسر خسرو حیدری

 

اخبار ورزشی - چون سیاستمدارانه رفتار نکردم بی‌غیرت شدم؛ بلد نیستم برای تیمم کم بگذارم

حیدری: هواداران و باشگاه حق ندارند از من ناراحت باشند/ خیلی‌ها یادشان رفته چرا برای استقلال بازی کردم!

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران و مسئولان باشگاه حق ندارند از من ناراحت باشند چون خودشان از من خواستند با پای مصدوم بازی کنم.

میثم رحمانی_ حیدری: هواداران و باشگاه حق ندارند از من ناراحت باشند/ خیلی‌ها یادشان رفته چرا برای استقلال بازی کردم!

 

به گزارش  فارس،خسرو حیدری یکی از بازیکنان تاثیر گذار استقلال طی سال های اخیر است تا جایی که این بازیکن به عنوان یکی از ستاره های ناشناخته جام جهانی آینده توسط پایگاه اینترنتی بلیچر‌ ریپورت انتخاب شده اما آسیب دیدگی های وی در دیدار های این فصل استقلال باعث شد تا این بازیکن خوش اخلاق فوتبال کشورمان مدتی از میادین دور باشد. این بازیکن به همین منظور در خصوص این اتفاق و همچنین اتفاقاتی که بعد از بازی با الشباب رخ داد شفاف سازی کرده و البته در این گفت و گو به مشکلات تیمش در این فصل اشاره هایی کرد.

 

متن گفت و گوی خسرو حیدری با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس را در زیر می خوانید:

 

از بازی با گینه شروع کنیم...

این اولین بازی‌ای بود که تیم ملی محک خورد یعنی ما نقاط ضعف و قوت خودمان را فهمیدیم و گینه هم با وجود آنکه جام جهانی نرفته اما تیم بسیار خوبی بود. ما در نیمه اول کمی محتاط بازی کردیم چون حریفمان را نمی‌شناختیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم. در مجموع ما دو گل اتفاقی خوردیم و فشار خوبی به حریف وارد کردیم اما فکر می‌کنم در اردوی آفریقای جنوبی بتوانیم هماهنگ شویم و با وجود میکو مربی بدنساز می‌توانیم شرایط بهتری پیدا کنیم

 

فکر می‌کنی تیم ملی چه زمانی برای هماهنگی نیاز داشته باشد؟

ما باید بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم و نیاز به هماهنگی بیشتری بین بازیکنان ما وجود دارد.

 

کی‌روش بعد از بازی مدعی شد که اتفاق بازی با گینه همان مسئله‌ای است که چند ماه بعد باید آن را تجربه کنیم. نظر تو چیست؟

منظور آقای کی‌روش این بوده که سطح مسابقات جام جهانی خیلی بالا است. شما ببینید گینه تیم دهم آفریقا است و نیجریه تیم اول آفریقا. مطمئنا نیجریه خیلی قوی‌تر است و ما باید آماده شویم که مقابل آن تیم بازی کنیم.

 

ما در بازی با گینه به خصوص در نیمه دوم ترس را کنار گذاشتیم و می‌توانستیم گل‌های دیگری را هم بزنیم اما هماهنگی لازم بین بازیکنان وجود نداشت. این مسئله باید خیلی زودتر به وجود بیاید و البته بازیکنان ما باید در پست‌های خود جا بیفتند و به تیم ملی کمک کنند.

 

چند درصد این تیم گینه مثل نیجریه بود؟

تیم‌های آفریقایی خیلی شبیه هم بازی می‌کنند درست مثل تیم‌های عربی که همه مشابه هم فوتبال بازی می‌کنند. تیم‌های آفریقایی هم به اعتقاد من فوتبال روز دنیا را به نمایش می‌گذارند.

 

قبل از بازی با گینه هم تیمی جوان در مقابل کویت به میدان رفت آن بازی را چطور دیدی؟

اتفاقا در آن بازی در ورزشگاه بودم و بازیکنان جوان ما خیلی خوب بازی کردند و با وجود آنکه چند روز بیشتر در کنار هم تمرین نکرده بودند اما عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند.

 

بعد از آن بازی هم جشن تولد خوبی برای کی‌روش گرفته شد. آن فضا چطور بود؟

کی‌روش واقعا از اتفاقی که در هتل برایش رخ داد سورپرایز شد و از همه به خاطر تولدی که برای او گرفته بودند تشکر کرد. به نظرم کار، کار جالبی بود که برای سرمربی تیم ملی رخ داد.

 

قبل از شروع مسابقه با گینه صحبت‌هایی مطرح شده بود که تو مصدوم بودی اولی در بازی با گینه هم اثری از مصدومیت در فوتبالت دیده نشد.

من اصلا مصدوم نبودم. در بازی با الشباب هنوز شرایط پایم صد در صد نشده بود. به آقای قلعه‌نویی گفتم اگر لازم باشد حاضرم برای تیم بازی کنم.

 

وقتی یک بر صفر عقب افتادیم گرم کردم و وقتی نیاز به گل داشتیم به درون زمین رفتم. در بازی تیم ملی هم هیچ مشکلی نداشتم چون 8 روز بعد از بازی با الشباب مقابل گینه بازی کردیم. من دوره مصدومیتم را کاملا پشت سر گذاشته بودم.

 

اینگونه بگویم که اگر در روز بازی ایران و گینه بازی استقلال برگزار می‌شد من از ابتدا بازی می‌کردم ولی از آنجایی که در تیم ملی آقای کی‌روش حواسش خیلی به من است گفت یک ربع یا 20 دقیقه به تو بازی می‌دهم که در نهایت یک نیمه به من بازی داد. خوشبختانه مشکل خاصی هم ندارم و می‌توانم بازی کنم و امیدوارم حالا که بازی دوستانه تیم ملی تمام شده بتوانیم بازی حساس استقلال در قطر را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

بیوگرافی خسرو حیدری , خسرو حیدری اذری , بازیکن استقلال حیدری

به عنوان یکی از بازیکنان ملی‌پوش استقلال فکر می‌کنی چرا این تیم در هفته‌های آخر دچار افت شد؟

من اعتقاد دارم بازیکنان بزرگی از جمع استقلال جدا شدند و بعضی مواقع تیم ما خالی کرد. مثلا مجتبی جباری از ابتدای فصل رفت و پژمان منتظری که یکی از بهترین مدافعان ایران است نیز به قطر رفت.

 

نکونام و فرهاد مجیدی نیز در تیم ما تاثیر داشتند و البته نبود آندرانیک تیموریان نیز در بعضی مواقع خیلی به ما لطمه زد. شما به اسامی این بازیکنان که دقت کنید متوجه می‌شوید که چقدر تاثیر‌گذار هستند. حالا هم که این نفرات در تیم ما نیستند کارمان سخت‌تر شده و حالا باید نفراتی که در نیم‌فصل دوم به تیم اضافه شدند به استقلال کمک کنند.

 

شما دیدید که نبود تیموریان در میانه زمین چقدر تاثیر‌گذار بود.ما این نفرات را از دست دادیم ولی در نیم فصل بازیکنانی را گرفتند که اتفاقا بازیکنان خوبی هستند اما هنوز نتوانستند به استقلال کمک کنند و شرایط استقلال را عوض کنند. این بازیکنان در تیم های خود بازیکنان خوبی بودند و حالا باید به تیم کمک کنند. باشگاه کمبود بازیکن داشته که بازیکن گرفته است.امیدوارم در بازی های باقی مانده بازیکنانی مثل کبه، اولادی، غلام نژاد و تونی بتوانند به تیم کمک کنند.

 

با این شرایطی که گفتی استقلال در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد چون آندرانیک تیموریان در این هفته های آخر غایب است و تیم مشکلاتی هم دارد.

ما هنوز هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم.اگر از سه بازی آخر در لیگ برتر در دو بازی برنده شویم می توانیم قهرمان شویم.کار در اهواز سخت است ولی مطمئن باشید که استقلال با هدف وارد بازی ها خواهد شد. این را هم بگویم که در این شرایط لیگ برای ما خیلی مهم تر از آسیا است و ما تنها سه بازی تا قهرمانی فاصله داریم.

 

در آسیا چطور، بازی با الریان را چطور می بینی؟

بازی در قطر بسیار سخت است ولی ما در این بازی باید نتیجه بگیریم تا شکست مقابل الشباب را فراموش کنیم.

 

حتما خبر داری که در این مدت به خاطر مصدومیت هایی که تو و بیک زاده داشتید مورد انتقاد قرار گرفتید. در این خصوص چه صحبتی داری؟

من اول از همه بگویم بازیکنی که لب خط بازی می کند و مدام در حال رفت و آمد است بیشتر خطر مصدومیت را حس می کند.من هم می توانم خیلی کارها انجام بدهم و مصدوم نشوم.

 

می توانم مایه نگذارم درست مثل خیلی از بازیکنانی که هستند،اما مردم بدانند اگر در استقلال می خواهی تاثیر گذار باشی باید خیلی به بدنت فشار وارد کنی.از اینجا شروع می کنم که امسال در دیدار با استقلال خوزستان دچار مصدومیتی شدم که خیلی راحت می توانستم با سه هفته فیزیوتراپی آن مصدومیت را پشت سر بگذارم ولی به خاطر تیم و بازی حساس استقلال و بوریرام برای تیم بازی کردم که حتی آن بازی را بردیم.

 

حتی مربیان استقلال هم در جریان این موضوع بودند. سپس به بازی با اف سی سئول رسیدیم که به درخواست مربی و مدیرعامل تیم در آن دیدار من بازی کردم و متاسفانه مصدوم شدم.

 

بعد از آن اتفاق من دو ماه عقب افتادم چون روی یک مصدومیت سنگین بازی کرده بودم. حتی شاید باور نکنید اما کی روش در اردوی تیم ملی حتی به من نگاه هم نمی کرد چون می دانست من مصدوم بودم و حتی قبل از بازی با ام آر آی هم مشخص بود که من آسیب دیده هستم.ولی از من درخواست کردند که بازی کنم چون گفتند اگر بازی را ببریم به فینال آسیا می رسیم.

 

و بازی کردی و مصدوم شدی...

بله.من این را بگویم که در حالت عادی با سه هفته فیزیوتراپی بر می گشتم و مشکلی هم نداشتم ولی مدام بازی می کردم و مصدومیتم تشدید می شد آن هم در بازی های سنگینی مثل بوریرام و اف سی سئول.

 

تمام این حرف ها را زدم تا پیامی بدهم. نه کسی از باشگاه می تواند از من ناراحت باشد و نه هواداران که مدام بگویند خسرو حیدری در این فصل زیاد مصدوم شده است. کسی اجازه نداد من در موقع لزوم استراحت کنم.حتی از دکتر نوروزی بپرسید که خیلی از مواقع گفت من اجازه و شرایط بازی ندارم اما من بازی کردم.احساس می کنم خیلی ها یادشان رفته که من چرا بازی کردم.

 

خسرو حیدری در کدام تیم است , خسرو حیدری پرسپولیس , واکنش مرفاوی به توصیه مربی استقلال

ظاهرا از اینکه گفته اند برای استقلال کم بازی کردی خیلی ناراحت هستی.

چرا نباشم؟ از داخل باشگاه گفته اند خسرو حیدری چند بازی برای استقلال بیشتر بازی نکرده است.من امسال در 10 یا 11 بازی برای استقلال بازی نکردم که سه بازی آن برای همین مصدومیت آخر من است.

 

از این حرف ها ناراحت هستم. بازیکنی در استقلال داشتیم که می توانست بازی کند ولی چون پیش خود گفته ممکن است یک در صد بازی اش ندهند و ممکن است نیمکت نشین باشد برای تیم بازی نکرده است!برخی ها سیاست هایی را برای خودشان در نظر می گیرند ولی خسرو حیدری از این کارها بلد نیست و بازی می کند.

 

مربی تیم ملی از من پرسید چرا بازی کردی مگر مصدوم نبودی من هم گفتم بازی خیلی مهم بود. آنوقت به من گفتند مگر سلامتی ات برایت مهم نیست؟اگر من از هواداران ناراحت می شوم و پایم را به آنها نشان دادم و با دست به آنها اشاره کردم به این دلیل است که ما بی غیرت نیستیم.من با مصدومیت برای این تیم بازی کرده ام و خود همین باشگاه استقلال باعث شده تا مصدومیت من طول بکشد وگرنه شما کی دیدید من اینگونه مصدوم باشم؟ من پارسال فقط دو بازی برای استقلال بازی نکردم.

 

در همه سال هایی که در استقلال بودم همینگونه در تمامی  بازی ها حضور داشتم اما اگر یک سال شرایط اینگونه شده نگویند حیدری نیم فصل برای استقلال بازی نکرده است. خودشان باعث شدند من مصدوم و دور از میادین باشم. این را هم بگویم که من امسال اصلا برای تیم ملی بازی نکردم و در بازی های استقلال مصدوم می شدم. در همین بازی های اخیر فقط 45 دقیقه توانستم برای تیم ملی مقابل گینه بازی کنم و اصلا در تیم ملی بازی نکردم که مصدوم شوم.

 

صحبتت با هواداران استقلال چیست؟

آنها می گفتند بی غیرت ولی ما از آنها انتظار داریم.زمانی که تیم بازی مهم دارد و 500 نفر در ورزشگاه است آن زمان از استقلال و بازیکنان حمایت کنند نه اینکه فقط در بازی با تیم های عربی که همه روی آنها حساس هستند به ورزشگاه بیایند.

 

در بازی پرسپولیس و صبا نزدیک به 25 هزار نفر در ورزشگاه بودند. درست است که ما استقلال هستیم و انتظار هواداران ما بالا است اما این درست نیست که به ما اهانت شود. تیم ما در کورس است و تلاش می کنیم مثل سال گذشته که تا 4 تیم برتر آسیا رفتیم امسال هم خوب نتیجه بگیریم و ان شاالله این اتفاق می افتد ولی از همین جا می گویم سال آینده باید استقلال تقویت شود و تغییرات زیادی در این تیم لازم است.

 

به عنوان سوال پایانی حتما می دانی که در نظر سنجی پایگاه اینترنتی بلیچر‌ ریپورت به عنوان یکی از ستاره های ناشناخته جام جهانی معرفی شدی.

بله این خبر را شنیدم و خیلی خوشحال شدم.این یک افتخار برای من و ایران است و من امیدوارم در بزرگ ترین رویداد فوتبالی دنیا بتوانم برای تیم ملی ایران مفید باشم.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو : واکنش خسرو حیدری به شعارهای هوادار استقلال