واکنش خاتمی به شایعات پیامکی : سید محمد خاتمی امسال دیدار نوروزی عمومی ندارد دفتر ...



شایعات , خاتمی , محمد خاتمی

سید محمد خاتمی امسال دیدار نوروزی عمومی ندارد

دفتر سید محمد خاتمی برگزاری دیدار نوروزی رئیس جمهور سابق کشورمان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در پی انتشار گسترده پیامک‌هایی مشکوک و همچنین اطلاع رسانی وسیع در برخی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در خصوص دیدار نوروزی با سید محمد خاتمی در روز 17 فروردین، دفتر رئیس‌جمهوری سابق ایران توضیحاتی را منتشر کرد.

در متن توضیحات روابط عمومی دفتر سید محمد خاتمی آمده است: در روزهای اخیر پیامکهای متعددی در خصوص دیدار نوروزی با رئیس جمهوری سابق ایران در دفتر ایشان منتشر شده و در برخی از این پیامکها خبر از اتخاذ مواضع سیاسی و انتخاباتی از سوی سید محمد خاتمی داده شده است.

به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند دیدار نوروزی جناب آقای سید محمد خاتمی با اقشار مختلف مردم سالهای گذشته در جمعی معدود در دفتر ایشان برگزار می‌شد که امسال به دلیل قرار گرفتن در ایام فاطمیه و احترام به این روزهای عزیز دیدار عمومی برگزار نمی‌شود.

دفتر سید محمد خاتمی، همچنین با مشکوک خواندن این پیامکها و تبلیغات صورت گرفته در خصوص دیدار نوروزی با سید محمد خاتمی اعلام کرده است: متاسفانه [این پیامک ها] توسط بعضی خیرخواهان ناآگاه و مغرضان آگاه به آن دامن زده می شود. در این اطلاعیه آمده است: تاکید می‌کند که تنها مجرای رسمی اطلاع رسانی درباره اخبار و برنامه‌ دیدارها و مواضع رئیس جمهوری سابق کشورمان، سایت رسمی و دفتر ایشان می‌باشد./خبرآنلاین

 

 

 

 


ویدیو : واکنش خاتمی به شایعات پیامکی