واکنش جالب به تولد نوه حداد عادل +عکس : حداد عادل در روزهای اخیر صاحب یک نوه ...


حداد عادل در روزهای اخیر صاحب یک نوه جدید شده است. نوه ای که «خدیجه» نام دارد و همین نام واکنش جالب شهاب مرادی را در پی داشته است. مجله مهر: حداد عادل در روزهای اخیر صاحب یک نوه جدید شده است. نوه ای که «خدیجه» نام دارد و همین نام واکنش جالب شهاب مرادی را در پی داشته است.

صبح امروز شهاب مردای با انتشار یک پیام تبریک در صفحه اول یکی از روزنامه ها نسبت به نام نوه جدید غلامعلی حداد عادل واکنش نشان داد. مرادی در این پیام تبریک آورده است: «دخترک نازنینی که به احترام مادر مهربان مومنین «خدیجه کبری سلام الله علیها» مفتخر و مزین به نام زیبای «خدیجه» است. خدا می داند چقدر از شنیدن این خبر مسرور و خوشحال شدم و امیدوارم سایر ارادتمندان به اهل بیت علیهم السلام ، به ویژه اهالی فرهنگ و دانش و سیاست با این روش ساده اما موثر، موجب ترویج نام و یاد آن بانوی نمونه شوند.»

پیش از این حجت الاسلام شهاب مرادی تلاش های زیادی را برای احیای دوباره نام «خدیجه» در میان دختران ایرانی انجام داده بود. وی چندماه گذشته پیشنهاد داده بود که مردم تنها برای یک روز در سال هم که شده دخترشان را خدیجه خطاب کنند.

عکس کیک تولد جالب عادل فردوسی پور , حداد عادل , اس ام اس جالب تولد

یک روز دخترت را خدیجه خطاب کن

مرادی در پیشنهاد خود آورده بود: «هر سال روز دهم رمضان سالروز وفت حضرت خدیجه کبری سلام‌الله علیها هر مسلمانی دخترش را با نام مبارک خدیجه صدا کند؛ فقط یک روز و در آن روز هر دختری نام خودش را برای یک روز خدیجه بگذارد و به این نام مباهات کند؛ تاکید می‌شود فقط برای یک روز.»

هیچ خیابانی به نام بانو خدیجه (س) نداریم

مرادی که مدتهاست یکی از فعالیت های خود را در این زمینه قرار داده است، سال گذشته با اشاره به عدم توجه به برخی نام های اسلامی، گفت: «هیچ خیابانی در کشور ما نامی از حضرت خدیجه(س) نیست، حتی در روز ولادت حضرت زهرا(س) شعرهایی که در وصف حضرت صدیقه کبری(س) سروده می‌شود، نسبت به مادر فاطمه(س) بی‌مهری صورت می‌گیرد، حتی در میان متدینان وقتی می‌پرسید که کدام بانو را بیشتر دوست دارید، از حضرت سکینه نام می‌برند، در حالی که مادر و اساس اهل بیت(س)، خدیجه کبری(س) است.»


ویدیو : واکنش جالب به تولد نوه حداد عادل +عکس