واکنش تیموریان به نیمکت‌نشینی اش : بازیکن تراکتورسازی گفت: همه بازیکنانی که ...


بازیکن تراکتورسازی گفت: همه بازیکنانی که با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارند تلاششان را می‌کنند و آقای تونی به‌عنوان سرمربی از هرکس که صلاح بدانند، استفاده می‌کنند. خبرگزاری تسنیم: آندرانیک تیموریان درباره دیدار تیم‌های تراکتورسازی ایران و نسف قارشی ازبکستان اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم که گل نشدند و در کل اتفاقات و شرایط جوی حاکم بر بازی موجب شد این دیدار را واگذار کنیم.

بازیکن تراکتورسازی با رد موضوع عدم وجود انگیزه کافی در بین بازیکنان تراکتورسازی به دلیل غیبت چند مهره کلیدی افزود: اصلاً این‌طور نیست و همه بازیکنانی که با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارند تلاششان را می‌کنند و آقای تونی به‌ عنوان سرمربی هرکس را که صلاح بدانند استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه بازیکنان باانگیزه ظاهر شدند و فوتبال خوب و روانی را ارائه دادند ولی فکر می‌کنم کمی بدشانسی آوردیم.

تیموریان درباره عملکرد تیم نسف قارشی ازبکستان تصریح کرد: نسف تیمی قوی بود و در مجموع بازی خوبی انجام داد ولی بیشتر به ضد حمله‌ها چشم دوخته بودند و همین‌طور به خواسته خودشان رسیدند.

وی در پاسخ به سؤالات خبرنگاران در مورد تیم ملی، استقلال و نیز اظهارات اخیر شاهرخ بیانی گفت: من فقط درباره مسابقه فعلی صحبت می‌کنم و به این سؤالات جواب نمی‌دهم.


ویدیو : واکنش تیموریان به نیمکت‌نشینی اش