واکنش تند مربی استقلال به اظهارات فروزان درباره قلعه نویی : مربی تیم استقلال ...



واکنش مرفاوی به توصیه مربی استقلال , قلعه نویی بهترین مربی , هوتن قلعه نویی در استقلال

مربی تیم استقلال گفت: «یک مربی که صحبت حضورش در استقلال می شود را هم پیدا کنید که جام دارد.»

کریم بوستانی درباره اظهارنظر امروز محسن فروزان که گفته است امیر قلعه نویی برخی اوقات روحیه اش را خراب می کند اظهار داشت: «نمی دانم چرا فروزان این صحبت ها را مطرح کرده است. قلعه نویی همیشه نکات فنی را بیان می کند و هیچ وقت دنبال تخریب روحیه بازیکن نیست.»

 وی ادامه داد: «بازیکنان بدانند وقتی سه هفته است روی ضربات ایستگاهی گل می خوریم ربطی به روحیه ندارد. من حتما با فروزان صحبت می کنم و او باید درباره این صحبت هایش توضیح بدهد. امیر قلعه نویی در این مملکت تنها مربی است که وقتی تیمش در بدترین شرایط قرار دارد و نتیجه نگرفته است هم توپ را به زمین بازیکن نمی اندازد. آیا این به معنای تخریب روحیه بازیکن است؟ من اصلا با نظر فروزان موافق نیستم.»

 مربی دروازه بان های آبی ها درباره اینکه این روزها بحث تغییر در کادر فنی استقلال برای فصل آینده مطرح است گفت: «یک مربی را پیدا کنید که بیشتر از امیر قلعه نویی جام آورده است. یک مربی که صحبت حضورش در استقلال می شود را هم پیدا کنید که جام دارد. قلعه نویی به پشتوانه تعداد جام هایی که دارد به طور حتم می تواند مشکلات را حل کند.»

فروزان درباره ناراحتی رضا عنایتی از خروج اخبار تیم از رختکن اظهار داشت: «من صحبت های عنایتی را خواندم. کسی که خبرهای تیم را به بیرون می دهد خبرهای خانواده اش را بیرون می دهد. این کار اصلا شایسته نیست. مسائل مربوط به تیم مربوط به خانواده است.»

 اخبار ورزشی  - کاپ


ویدیو : واکنش تند مربی استقلال به اظهارات فروزان درباره قلعه نویی