واکنش تند عبدی به حکم کمیته انضباطی : مربی پرسپولیس در واکنش به محرومیت یک ...


مربی پرسپولیس در واکنش به محرومیت یک جلسه‌ای‌اش گفت: از قرار معلوم برد ما در دربی برای بعضی‌ها ناراحت کننده بوده که چنین رایی صادر کردند. خبرگزاری تسنیم: حسین عبدی در خصوص محرومیت یک جلسه‌ای خود از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این داستان سر دراز دارد. باعث و بانی این اتفاق فقط یک نفر است و آن هم داور دیدار ما با گسترش فولاد است. او به اشتباه و بی‌دلیل مرا از روی نیمکت اخراج کرد و من هم وقتی دیدم حقم ضایع شده به کمته انضباطی رفتم و خواهان بخشش خود قبل از دربی شدم.

وی ادامه داد: مسئولان کمیته انضباطی وقتی توضیحات مرا شنیدند پذیرفتند که داور به اشتباه مرا اخراج کرده و قرار شد نامه زده و خواهان بخشش شوم. متاسفانه به این نامه من پاسخی داده نشد تا اینکه در دربی روی نیمکت نشستم اما بهروان گفت که باید نیمکت را ترک کنم و جایگاهی را در پشت نیمکت برای من تعیین کردند. با وجود اینکه حقم ضایع شده بود پذیرفتم از پشت میله‌ها بازی را تماشا کنم و مشکلی هم ایجاد نکردم.

مربی پرسپولیس یادآور شد: فکر می‌کردم قضیه دیگر تمام شده اما از قرار معلوم پیروزی ما در دربی برای بعضی‌ها ناراحت کننده بود که چنین رایی برای من و تیم صادر کردند. آقایان اشتباه خودشان را با دادن این رای تکرار کردند و من هم چاره‌ای جز پذیرفتن آن ندارم.

وی تاکید کرد: پرسپولیس راه خود را پیدا کرده و این موضوع باب میل برخی نیست اما مطمئن باشید ما به راه خود ادامه داده و تحت تاثیر این ناعدالتی‌ها قرار نمی‌گیریم. اشکال ندارد، بگذارید ما را محروم کنند اما در دربی برنده شویم و این برای ما مهم است.

عبدی در خصوص جذب مهاجم برزیلی با نظر او گفت: من فیلم مربوط به بازیکنان برزیلی را دیدم و عملکرد آنها را تایید کردم. این فیلم‌ها را دیگر اعضای کادر فنی هم دیدند و انصافا هر دو بازیکن برزیلی که به ایران آمده‌اند فوتبالیست‌های خوبی هستند. باید دید شرایط فعلی آنها چطور است و آیا می‌شود با هر دوی آنها قراداد امضا کرد یا نه.


ویدیو : واکنش تند عبدی به حکم کمیته انضباطی