واکنش به یک ادعا درباره گروهک جیش‌ العدل : یک مقام مسئول در پاسخ به ادعاهای ...


یک مقام مسئول در پاسخ به ادعاهای مقامات پاکستانی مبنی بر عدم حضور گروهک تروریستی جیش‌العدل در خاک این کشور گفت: دستگاه امنیتی ایران محل حضور این گروهک در خاک پاکستان را به طرف مقابل اطلاع داده است. خبرگزاری فارس: یک مقام مسئول در پاسخ به ادعاهای مقامات پاکستانی مبنی بر عدم حضور گروهک تروریستی جیش‌العدل در خاک این کشور گفت: دستگاه امنیتی ایران محل حضور این گروهک در خاک پاکستان را به طرف مقابل اطلاع داده است.

یک مقام مسئول  در خصوص ادعاهای مقامات پاکستانی که عنوان داشته‌اند عناصر گروهک تروریستی جیش العدل در خاک این کشور حضور ندارند گفت: در ابتدا باید یادآور شد که در فیلم‌های منتشر شده از سوی این گروهک تروریستی که ادعا می‌کنند عملیات گروگان‌گیری مرزبانان ایرانی است نشان داده می‌شود که آنها فنس‌ها را پاره کرده و از مرزها عبور کرده‌اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پس از آنکه تروریست‌ها 5 مرزبان ایرانی را اسیر کردند به سرعت به سمت پاکستان حرکت کردند که آثار به جا مانده از آنها مانند رد لاستیک ماشین‌های نشان می‌دهد که به سمت مرز پاکستان گریخته‌اند.

وی افزود: علاوه بر این، دستگاه امنیتی ایران نقطه دقیق محل حضور آنها در پاکستان را شناسایی و در دیدارهایی که با مسئولان پاکستانی داشته این مکان‌ها را که مرتباً تغییر می‌کند به طرف پاکستانی اطلاع و یادآوری که جابجایی آنها را نیز تحت نظر دارد.

این منبع آگاه ادامه داد: این موضوع در سیستم ارتباط‌گیری آنها چه در مصاحبه با شبکه‌های عربی و چه فعالیت‌ها در فضای مجازی نیز نشان می‌دهد که «آپی»های مورد استفاده، همگی از داخل خاک پاکستان بوده است.

وی همچنین یادآور شد: از همه مهم‌تر اینکه اخیراً عده‌ای از بزرگان و ریش‌سفیدان بلوچستان ایران با این گروه دیدار داشتند تا آنها را از این اعمال تروریستی باز دارند و این دیدار در مقر اصلی آنها در پاکستان انجام گرفته است.

 پس از آنکه جمهوری اسلامی ایران خواستار اقدام فوری و قاطع پاکستان برای مقابله با گروه‌های تروریستی که از خاک این کشور علیه منافع ملت ایران استفاده می‌کنند شد، مقامات پاکستانی طی روزهای اخیر با بیان اینکه این گروه‌های تروریستی در خاک پاکستان حضور و فعالیت ندارد تلاش دارند تا خود را از مسئولیت این اهمال‌کاری‌ها و عدم تسلط بر مرزهایشتان مبرا بدانند.


ویدیو : واکنش به یک ادعا درباره گروهک جیش‌ العدل