واکنش به ماجرای تصادف دو دختر تهرانی : رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران ...


رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: موضوع تصادف دو دختر جوان که به دلیل بی توجهی به قوانین و هنگام خواندن آهنگ دچار حادثه شدند پیگیری می‌کنیم. خبرگزاری مهر: رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: موضوع تصادف دو دختر جوان که به دلیل بی توجهی به قوانین و هنگام خواندن آهنگ دچار حادثه شدند پیگیری می‌کنیم.

سرهنگ صلاح الدین زینی در واکنش به انتشار تصاویر صحنه تصادف دو دختر جوان در پایتخت و انتشار گسترده آن در شبکه های اجتماعی اظهار داشت: این تصادف به پلیس پایتخت اطلاع داده نشده است اما در صورتی که اطلاعاتی در این باره به دست آوریم این موضوع را پیگیری می کنیم. خوشبختانه این دو دختر جوان از حادثه ای سهمگین جان سالم به در بردند اما باید بدانند که مرتکب تخلف شدند و با تخلفات آنها برخورد می شود.

وی ادامه داد: همانگونه که در فیلم مشخص بود این افراد بدون توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام به فیلمبرداری در خودرو کرده و حواس راننده به هیچوجه به رانندگی نیست، این در حالی است که سرنشین دیگر خودرو نیز از کمربند ایمنی استفاده نکرده بود که با توجه به شدت حادثه این موضوع می توانست صدمات جبران ناپذیری را به فرد وارد کند.

به گفته رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران این اقدام می توانست به قیمت از دست دادن جان هر دو دختر جوان بیانجامد که خوشبختانه این حادثه که به نظر می رسد تصادف سنگینی نیز بوده است به خیر گذشته و عکس های منتشر شده حاکی از ان است که آنها سالم هستند.

وی در مورد اینکه پس از انتشار این تصاویر عده ای از افراد قصد بازسازی این صحنه را دارند تاکید کرد: به تمامی جوانان در مورد این اقدامات هشدار می‌دهم چرا که ممکن است انجام این حرکات صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. از تمامی جوانان درخواست دارم از این اقدامات خودداری کنند چراکه پلیس در صورت مشاهده این گونه رفتارها با آنها به صورت قانونی برخورد می کند.


ویدیو : واکنش به ماجرای تصادف دو دختر تهرانی