واکنش به شایعه شهادت «حاج قاسم» : سرلشکر فیروزآبادی ظهر امروز در حاشیه مراسم ...


سرلشکر فیروزآبادی ظهر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت سرلشکر سلیمی در جمع خبرنگاران درباره شایعه پراکنی‌های اخیر نسبت به شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی، محبوب همه جبهه‌ها است.رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: از سردار قاسم سلیمانی مراقبت‌های خوبی می‌شود و خودش هم در مواضع امنیتی خوبی قرار دارد. خبرگزاری فارس: سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی ظهر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت سرلشکر سلیمی در جمع خبرنگاران درباره شایعه پراکنی‌های اخیر نسبت به شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی، محبوب همه جبهه‌ها است.

وی افزود: همه مردم مسلمان چه ایرانی، سوری، افغانی و غیره و همچنین مردم مظلوم یمن او را دوست دارند، حاج قاسم یک بسیجی بود که به جنگ رفت و در جبهه‌ها سرلشکر سلیمانی شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: سردار سلیمانی بلد است که چگونه سازماندهی کند و بجنگد و در برابر سخت‌ترین دشمنان موانع ایجاد کند.

فیروزآبادی ادامه داد: وقتی داعش می‌خواست کردستان عراق را بگیرد و مردم کردستان حالت حیرت‌زده داشتند حضور حاج قاسم در آنجا که ظرف ساعتی نیروهایش را پای کار آورد، مانع حضور داعش در کردستان عراق شد.

وی تاکید کرد: مشخص است که این ویژگی‌ها و آثار دشمنان او را به توطئه و حیله می‌اندازد اما او با قدرت، هدف و راهی که دارد را دنبال می‌کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: از سردار قاسم سلیمانی مراقبت‌های خوبی می‌شود و خودش هم در مواضع امنیتی خوبی قرار دارد.

وی گفت: آمریکایی‌ها به سمت ضربه‌زدن به حاج قاسم حرکت می‌کنند اما خودشان هم می‌دانند که این تهدیدات برای آرامش دل خودشان است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: سردار سلیمانی از فرماندهان صف مستحکم صاحب‌الزمان (عج) است.

فیروز]ابادی درخصو.ص مرحوم سرلشکر سلیمی نیز با بیان اینکه او تا آخرین روزهای حیاتش علی رغم بیماری، بسیار منظم بود و به مسئولیت های خودش توجه داشت گفت: او کسی بود که وقتی نیروها و مسئولین در سوسنگرد در محاصره بودند، این محاصره را شکست و نام او با ستاد جنگ های نامنظم در دفاع مقدس عجیب شد.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم به فرماندهان ستاد کل نمره بدهیم، یقینا سرلشکر سلیمی یکی از بالاترین نمرات را خواهد گرفت.


ویدیو : واکنش به شایعه شهادت «حاج قاسم»