واکنش به خودسوزی دستفروش خرمشهری : خودسوزی یک شهروند خرمشهری در اعتراض به ممانعت ...


خودسوزی یک شهروند خرمشهری در اعتراض به ممانعت شهرداری از فعالیتش، تنها اظهار تاسف این شهرداری را به همراه داشت. خبرگزاری ایرنا: خودسوزی یک شهروند خرمشهری در اعتراض به ممانعت شهرداری از فعالیتش، تنها اظهار تاسف این شهرداری را به همراه داشت.  
 
'ی ع' حدود 15 سال در بازار روز خرمشهر به صورت دستفروشی اقدام به فروش میوه می کرد که روز چهارشنبه گذشته ماموران شهرداری بساط میوه فروشی او را جمع و مانع از کار او شدند.
 
این شهروند ۳۴ ساله روز شنبه این هفته (23 اسفند) بارها به شهرداری خرمشهر مراجعه کرد تا وسایل خود را تحویل و کار خود را ادامه دهد اما جوابی نگرفت و در نهایت با ریختن بنزین بر روی خود در محوطه شهرداری اقدام به خودسوزی کرد.

خودسوزی دستفروش , واکنش تند رضا رشیدپور به سیلی خوردن زن دستفروش , واکنش رضا صادقی به دستفروش

شهرداری خرمشهر روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای در خصوص خودسوزی این شهروند اعلام کرد: با نهایت تاسف و تالم از وقوع حادثه خودسوزی رو به روی شهرداری خرمشهر، با آرزوی سلامتی و ابراز همدردی عمیق با شهروند گرامی و خانواده وی به اطلاع عموم مردم فهیم و شریف خرمشهر می رساند، انتظار می رود شهروندان در صورت هرگونه اعتراض به عملکرد شهرداری موارد را به مقام مافوق اطلاع دهند تا از بروز چنین حوادث ناگواری پیشگیری شود.

دستفروش خرمشهری هم اکنون در یکی از بیمارستان های اهواز تحت مداوا است و از درصد سوختگی او گزارشی در دست نیست.
 
شهرداری خرمشهر هفته گذشته اقدام به جمع آوری بساط دستفروشان خرمشهری کرد.
 
فرد مصدوم که مخارج زندگی خود و خانواده اش را از این راه تامین می کند، می گوید که بی مهری شهرداری موجب شد تا در تامین مخارج خانواده اش با مشکل رو به رو شود و به ناچار خودسوزی کند.
 
تلاش برای اخذ نظرات شهردار و فرماندار خرمشهر در این زمینه به دلیل پاسخگو نبودن بی نتیجه ماند.


ویدیو : واکنش به خودسوزی دستفروش خرمشهری