واکنش به آزادی قاچاقچی بزرگ مواد مخدر : دادستان کل کشور در واکنش به آزادی قاچاقچی ...


دادستان کل کشور در واکنش به آزادی قاچاقچی مواد مخدر با قرار وثیقه میلیاردی، گفت: شخصا پیگیر این ماجرا هستم و ابعاد آن را بررسی می کنم. خبرگزاری مهر: دادستان کل کشور در واکنش به آزادی قاچاقچی مواد مخدر با قرار وثیقه میلیاردی، گفت: شخصا پیگیر این ماجرا هستم و ابعاد آن را بررسی می کنم.

ابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم روز جهانی مبارزه با موادمخدر در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه شخصا رسیدگی به پرونده قاچاقچی بزرگی که با قرار وثیقه میلیاردی از زندان آزاد شده است را بر عهده دارم، گفت: رسیدگی به این پرونده احتیاج به بررسی های دقیق دارد.

بنا بر این گزارش، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هفته گذشته از دستگیری این قاچاقچی بزرگ با ۱۱۵ کیلوگرم هروئین خبر داد که پیش از این محکوم به حبس ابد شده اما با تامین وثیقه یک میلیاردی از زندان آزاد شده بود.

دادستان کل کشور همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاران بار دیگر به برخورد دوگانه غرب و سازمان ملل با ایران در موضوع مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: آنها از سویی ما را مورد تقدیر قرار می دهند و از سوی دیگر علیه ما بیانیه و قطعنامه صادر می کنند.

رئیسی گفت: قوه قضائیه ظرفیت زیادی در راه مبارزه با موادمخدر به کار بسته و وقت زیادی از دادسراها و دادگاه ها به امر مبارزه با این پدیده شوم و رسیدگی به پرونده های آن صرف می کند. ما در مبارزه با مواد مخدر عزم جدی داریم اما متاسفانه این عزم جدی را غربی ها نمی بینند.


ویدیو : واکنش به آزادی قاچاقچی بزرگ مواد مخدر