واکنش بنیتس به اختلاف با راموس : سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که هیچ مشکلی ...


سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که هیچ مشکلی با سرخیو راموس و دیگر بازیکنان رئال ندارد و شرایط موجود در تیمش را ممتاز توصیف کرد. خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت گل، رسانه‌های اسپانیایی در چند روز اخیر از بحرانی شدن شرایط کار کردن رافائل بنیتس در رئال مادرید سخن به میان آوردند و از اختلاف این مربی بازیکنان بزرگ به ویژه سرخیو راموس نوشتند.

سرمربی اسپانیایی رئال مادرید در نشستی خبری هر گونه اختلاف با راموس را رد کرد و گفت: واقعا از این همه داستان نویسی که رسانه ها خلق می کنند شگفت زده و غافلگیر شدم. من برای ماندن راموس در رئال مادرید بسیار جنگیدم و تلاش کردم. الان چه دلیلی دارد که با این بازیکن به مشکل بخورم. به صراحت بگویم که هیچ مشکلی با راموس ندارم و همه آنچه که در رسانه‌ها آمده دروغ است.

او ادامه داد: راموس کاپیتان تیم است. او یکی از بهترین بازیکنان رئال است و باید ثابت کند که بازیکن تاثیرگذاری برای ما است. دلیلی ندارد که با راموس مشکل داشته باشم. بازیکنان گاهی اوقات اشتباه می‌کنند و من به انتقاد از آنها می‌پردازم اما این نمی‌تواند بیانگر اختلاف من با آنها باشد.

بنیتس درباره شرایط تیمش گفت: رابطه بازیکنان رئال با هم بسیار خوب است و من از رقابت زیادی که در بین آنها شگفت زده شده‌ام. همه بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم تلاش می‌کنند. بازیکنان حتی در تمرین گروهی هم فقط و فقط به پیروزی فکر می‌کنند. ما در فضای بسیار خوبی در حال کار کردن هستیم.

سرمربی رئال درباره بازیکنان آسیب دیده تیمش گفت: متاسفانه بازیکنان آسیب دیده زیاد داریم. ما در هر هفته باید دو بار به میدان برویم و طبیعی است که بازیکنان آسیب ببینند. رسانه ها همواره از مشکلی به نام آسیب دیدگی می‌نویسند و آن را بیش از حد بزرگ می‌کنند. به هر حال رئال تیم بزرگی است و هواداران نباید زیاد نگران شوند.

بنیتس در پایان سخنان خود درباره خسه هم گفت: من در همین تمرین اخیر با خسه شوخی کردم و هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد. فضای تمرینی رئال ممتاز است و همه لذت می‌برند. نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا فضای خوبی را در بین بازیکنان به وجود آورم و اگر مشکلی به وجود می‌آید آن را در بین خودمان حل کنیم.


ویدیو : واکنش بنیتس به اختلاف با راموس