واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه برکناری دایی :    اخبار ورزشی - واکنش باشگاه ...



باشگاه پرسپولیس , وزیر ارشاد برکناری‌ام شایعه است , پروین مراسم پیشکسوتان ربطی به باشگاه پرسپولیس ندارد

 

 اخبار ورزشی - واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه برکناری دایی

سخنگوی پرسپولیس تاکید کرد، اسپانسر باشگاه هیچ برنامه‌ای برای تغییر مدیرعامل و سرمربی باشگاه ندارد.

بعد از شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر تراکتورسازی، فشارها و انتقادها از تیم دایی چند برابر شده است و حتی گفته می‌شود اسپانسر باشگاه در صدد تغییر مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس است. در این میان حتی از فعالیت‌های تجاری اسپانسر باشگاه پرسپولیس در ایتالیا و ارتباط آن با بعضی از سرمربیان برای تغییرات احتمالی در پرسپولیس هم صحبت‌هایی به میان آمده است تا در صورت نیاز و فراهم شدن شرایط، یک سرمربی ایتالیایی جایگزین علی دایی شود.

با این حال همانطور که پیش بینی می‌شد، مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب می‌کند. وی در این خصوص به مهر، گفت: درست است که شکست ما مقابل تراکتورسازی باخت بدی بود و ما را غافلگیر کرد ولی انجام هیچگونه تغییراتی در پرسپولیس، در دستور کار نیست.

وی با بیان اینکه علیرضا رحیمی هم با قدرت به کارش ادامه خواهد داد، تصریح کرد: کسب پیروزی مقابل تراکتورسازی می‌توانست به ما کمک کند. اگر به این برد می‌رسیدیم، در بهبود شرایطمان تاثیر بسزایی داشت.

سخنگوی پرسپولیس با تاکید بر اینکه اسپانسر باشگاه هیچ برنامه‌ای برای تغییر مدیرعامل و سرمربی باشگاه ندارد، گفت: نحوه تعامل اسپانسر با باشگاه تعریف شده است و آنها هیچ دخالتی در انتخاب کادر فنی ندارند.

وی در پاسخ به این سئوال که اسپانسر در صورت تغییر مدیرعامل و انتخاب مدیر جدید، می‌تواند در انتخاب سرمربی جدید دخالت داشته باشد، گفت: اینها همه گمانه زنی است و من صد درصد آنرا تکذیب می‌کنم! درست است که اسپانسر مثل مردم، کادر فنی و طرفداران از نتیجه تیم راضی نیست ولی طبق توافقی که با اسپانسر داریم، فعالیت و چارچوب اختیارات، تعریف شده است.

خواجه‌وند درباره اختلاف‌های علیرضا رحیمی با اسپانسر باشگاه، گفت: وقتی قراکردادی بین دو طرف منعقد می‌شود، این قرارداد استمرار دارد و باید بند به بند اجرایی شود. خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که در اجرای قرارداد اختلافاتی پیش می‌آید که این هم طبیعی است! ما این اختلافات را با صحبت برطرف کردیم.
 
 اخبار ورزشی - جام نیوز
 


ویدیو : واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه برکناری دایی