واکنش اینستاگرامی شهاب مرادی: سكوت، شرافتمندانه تر و كریمانه تر است (عکس) :



در این مواقع، همیشه "حرف" برای گفتن و تحلیل كردن و... هست، ولی #سكوت #شرافتمندانه تر و #كریمانه تر است

رئیس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: شایعاتی که در خصوص استعفای من از این سمت برای حضور در انتخابات مجلس است را رد می کنم.

به گزارش مهر، حجت الاسلام شهاب مرادی رئیس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری که تنها یک سال و دو ماه از دوران مدیریتش گذشته بود در حاشیه مراسم تودیع و معارفه خود به خبرنگار مهر، گفت: اخباری که در خصوص حضور من در انتخابات مجلس است را تکذیب می کنم و علاقه ای به حضور در هیچ انتخاباتی را ندارم.

وی ادامه داد: این را در سال گذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کردم که قصد ورود به مجلس را ندارم، هر چند نمایندگان مجلس زحمت می کشند و شغلشان قابل تقدیر است.

مرادی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا دلیل تغییر شما اختلاف نظر با شهردار تهران بوده است، گفت: این را باید شهردار بگوید و من گفتگویی در این رابطه نمی کنم و در این خصوص مطلبی در اینستاگرام خود نوشته ام.

مراسم تودیع و معارفه شهاب مرادی ساعت ۶ صبح در تالار ایران زمین بدون حضور خبرنگاران و در حاشیه نشست فصلی مدیران شهرداری برگزار شد.

 

شهاب مرادی , حجت الاسلام شهاب مرادی , ممنوع التصویر شدن شهاب مرادی

 
حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی شب گذشته نیز در اینستاگرام خود چنین نوشت:
 
فردا صبح ان شاءالله چند معاون شهردار و رییس سازمان تودیع و معارفه میشوند. و این موضوعِ عجیب و پیچیده ای نیست و اقتضاء اخلاق و انصاف، رفاقت و متانت و همدلی است.
 
در این مواقع، همیشه "حرف" برای گفتن و تحلیل كردن و... هست، ولی #سكوت #شرافتمندانه تر و #كریمانه تر است
 
دیدم، در این خصوص برخی دوستان، ذیل سایرپست ها، كامنت می گذارند؛ گفتم فضا برای كامنت مرتبط ایجاد بشه بهتره #دوستتون_دارم و در این لحظات؛ زیر بارون دعاتون می كنم
 
شاد و سلامت و عاقبت به خیر باشید

 

اخبار سیاسی - مهر

 


ویدیو : واکنش اینستاگرامی شهاب مرادی: سكوت، شرافتمندانه تر و كریمانه تر است (عکس)