واکنش انریکه به پیروزی دشوار تیمش : سرمربی بارسلونا از بازگشت تیمش به روند ...


سرمربی بارسلونا از بازگشت تیمش به روند پیروزی خوشحال است. خبرگزاری تسنیم: لوئیس انریکه مارتینس، سرمربی جوان بارسلونا پس از برتری 2 بریک خفیف تیمش در زمین مالاگا در هفته جاری لالیگا از  پیروزی دشوار آبی و اناری‌ها ابراز رضایت کرد.

 او در پایان بازی گفت: مالاگا این بار هم مثل همیشه برای ما دردسرساز شد.کم‌تر به یاد می‌آورم در نیمه اول بک بازی تا این اندازه به زحمت افتاده باشیم اما به هرحال برتری در یک بازی دشوار مقابل رقیبی سزسخت آن هم در روزی که خوب بازی نکردیم، رضایت‌بخش است.حریف خیلی خوب بازی کرد و فاصله‌ها را پوشاند.البته ما هم در برخی دقایق به آن‌ها اجازه دادیم شایستگی‌هایشان را  به بارسلونا نشان دهند!  فوتبال یک فاکتور مشخص ندارد، بلکه مجموعه‌ای از عوامل مختلف تاثیرگذار است. گارسیا، سرمربی رقیب در کار خود مرد شایسته و لایقی نشان می‌دهد.

انریکه درباره نمایش تیمش در نیمه دوم افزود: در 45 دقیقه دوم فرم بهتری داشتیم و باید در بقیه بازی‌ها هم مانند نیمه‌دوم این جدال ظاهر شویم.سعی کردیم کمی مراقب باشیم اما دقت زیادی نداشتیم.گل ما به تیم اعتماد به نفس داد؛ هرچند در شرایط دشواری به ثمر رسید.پس از یک نیمه اول ضعیف، تنها کاری که از دستمان برمی‌آمد، بهتر کردن شرایط تیم بود.بازیکنان حضور یافته در نیمه‌دوم، خیلی خوب ظاهر شدند.


ویدیو : واکنش انریکه به پیروزی دشوار تیمش