واکنش‌های جالب به «گاز گرفتن» لوییز سوارز :  اخبار ورزشی - واکنش‌های جالب به ...



 اخبار ورزشی - واکنش‌های جالب به «گاز گرفتن» لوییز سوارز

 حذف ایتالیا در رقابت‌های گروهی جام‌جهانی 2014 می‎توانست تیتر اول بسیاری از رسانه‌های امروز جهان باشد، اما این اتفاق تحت‌الشعاع گاز گرفتن لوییز سوارز قرار گرفت!

سوارز به پیشنهادهای توایلایت (گرگ‌ومیش) و ومپایر دایریز (خاطرات یک خون‌آشام) جواب رد داد تا در لیورپول بماند!

 بازی ایتالیا-اروگوئه در مرحله گروهی جام‌جهانی فوتبال 2014 که روز گذشته با برتری اروگوئه به پایان رسید، حاشیه‌ای به مراتب پررنگ‌تر از حذف قهرمان چهار دوره جام جهانی فوتبال داشت: مهاجم اروگوئه برای سومین بار بازیکن حریف را گاز گرفت!

در دقایق پایانی بازی و در حالی که بازی در جریان بود، لوییز سوارز (مهاجم تیم اروگوئه) با جورجیو کیه‌لینی (مدافع تیم ایتالیا) درگیری لفظی پیدا کرد و به دنبال آن شانه کیه‌لینی را گاز گرفت! شدت گازگرفتگی به حدی بود که سوارز از شدت درد دندان‌هایش را گرفت (!) و کیه‌لینی هم که از بی‌تفاوتی داور نسبت به این حرکت خشمگین شده بود، شانه‌اش را از زیر لباس بیرون آورد و جای دندان‌های سوارز را که قرمز شده بود، نشان داد.

هر چند رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی از جریمه سنگین فیفا برای این اقدام سوارز مطرح کرده‌اند، اما کاربران اینترنتی منتظر ننشستند و در مقیاسی وسیع به این موضوع واکنش نشان دادند. تصاویری که در این مطلب می‌بینید، پرمخاطب‌ترین واکنش‌های تصویری کاربران توییتر نسبت به این رویداد بود.

لوییز سوارز , واکنش جالب پوست تخم مرغ در درون سرکه  , واکنش جالب الیزابت ترودو به نامه احمدی نژاد به اوباما

 

واکنش جالب کودکان به خبر بارداری مادر… , عکس واکنش جالب برانکو به حمایت علی کریمی , گرفتن خلافی ماشین

 

مطالب جالب , عکس های جالب , جالب انگیز

 

جالب , عکس جالب , دانستنی های جالب

 

گرفتن خلافی , گرفتن خلافی خودرو , عکس گرفتن از صفحه مانیتور

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو : واکنش‌های جالب به «گاز گرفتن» لوییز سوارز