وانت پیکاپ جدید پروتون به نام کارنیوال +عکس : پروتون کارنیوال، نامی است که ...


پروتون کارنیوال، نامی است که شرکت خودروسازی مالزیایی پروتون برای اتومبیل کانسپت خود برگزیده است. در نگاه اول می‌توان قدرت و صلابت این اتومبیل را در چهره آن احساس کرد. وب‌سایت خودرو بانک: پروتون را که دیگر می‌شناسید، شرکت مالزیایی خودروسازی که پیش از این هم در کشور خودمان شاهد تردد محصولاتش من جمله GEN2 و... بوده‌ایم، حالا پس از مدت‌ها فعالیت به صورت چراغ خاموش، بالاخره دست به قلم شد و یک طرح کانسپت از برند جدید تجاری خود را در سگمنت پیکاپ‌ها معرفی کرد که در ادامه بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

وانت پیکاپ پروتون به نام کارنیوال , وانت پیکاپ فوتون , پروتون جدید

پروتون کارنیوال، نامی است که شرکت خودروسازی مالزیایی پروتون برای اتومبیل کانسپت خود برگزیده است. در نگاه اول می‌توان قدرت و صلابت این اتومبیل را در چهره آن احساس کرد. چهره‌ای خشن و نسبتا اسپرت که از یک جلوپنجره کامل و گسترده تا انتهای دو گوشه بدنه تشکیل شده و به جای طراحی چراغ‌ها در بالای آن، چراغ‌ها در داخل مجموعه جلوپنجره و بر روی یک ستون کرومی یکپارچه طراحی شده است، البته چراغ‌های طراحی شده چندان تعریفی نداشته و تنها یک قاب چراغ نواری شکل کوچک است، ولی به لطف هضم آن در جلوپنجره شیک و اسپرت آن، این عیب چندان به چشم نمی‌‌آید.

در قسمت زیرین سپر هم مثل اتومبیل‌های جنگی توی فیلم‌ها از یک سپر بسیار زیبا استفاده شده که قسمت میانی آن بامپری دیفیوزر شکل طراحی شده و در دو گوشه آن هم مه شکن‌هایی کوچک گردی شکل طراحی شده است. علاوه بر این‌ها، این مجموعه سپر تیره رنگ در دو گوشه خود به گلگیرها متصل شده و حاشیه گلگیرها را حتی تا زیر درها و گلگیرهای عقب به رنگ تیره درآورده است. ولی با این وجود نمی‌توان منکر شباهت بی حد و مرز بدنه و استیل آن با فورد F-150 رپتور شد.

وانت بار های جدید , دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم جدید

آهنگ جدید , فیلم جدید , فیلم جدید ایرانی


ویدیو : وانت پیکاپ جدید پروتون به نام کارنیوال +عکس