وانت پیکان از سال آینده شماره‌گذاری نمی‌شود : رئیس سازمان ملی استاندارد در ...



وانت پیکان , قیمت پیکان وانت صفر ایران خودرو , قیمت پیکان وانت

رئیس سازمان ملی استاندارد در حرم مطهر امام (ره) گفت: خودرو وانت پیکان به‌دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم این خودرو از سال آینده از چرخه تولید خارج و این مهم تا زمان استاندارد‌سازی لازم ادامه می‌یابد.

به گزارش فارس از جنوب استان تهران، نیره پیروز‌بخت بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم تجدید میثاق مسئولان سازمان ملی استاندارد با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: بیداری اسلامی نشات گرفته از صدور انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه و جهان است.

وی گفت: امام خمینی (ره) با الهام گرفتن از آموزه‌های دین مبین اسلام و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) انقلاب اسلامی ایران را که فریادرس همه مظلومان و آزادگان جهان است را بنا نهادند.

رئیس سازمان ملی استاندارد افزود: ملت غیور ایران اسلامی هرساله با برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر و بزرگداشت ایام‌الله فجر شکوه، عظمت، اقتدار و عزت ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

پیروز بخت در پایان تصریح کرد: خودرو وانت پیکان بر اساس تفاهم‌نامه با راهنمایی و رانندگی به‌دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم از سال 94 از چرخه تولید خارج و این مهم تا استاندارد‌سازی لازم این خودرو ادامه می‌یابد.

به گزارش فارس، نیره پیروز‌بخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ظهر امروز همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر به‌ همراه جمعی از اعضای خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آحاد مختلف مردم این شهرستان با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

رئیس، معاونان و مسئولان سازمان ملی استاندارد با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

حاضران در این مراسم همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام راحل از رشادت‌ها و فداکاری‌های بانوی بزرگ انقلاب تجلیل کردند.
اخبار اقتصادی - فارس

 


ویدیو : وانت پیکان از سال آینده شماره‌گذاری نمی‌شود