هیو جکمن برای سومین بار تحت درمان سرطان : هیو جکمن به نظر آسیب ناپذیر می رسه، ...


هیو جکمن به نظر آسیب ناپذیر می رسه، اما “وولوِرین” هم نیاز به استفاده از کِرِمهای ضد آفتاب داره. بازیگر ۶۴ ساله برای سومین بار طی ۱۲ ماه اخیر برای درمان سرطان پوست خود تحت درمان قرار گرفته، دکتر متخصص او به خبرگزاری E! News گفته: خوشبختانه حال هیو جکمن کاملا خوبه. پادشا: هیو جکمن به نظر آسیب ناپذیر می رسه، اما "وولوِرین” هم نیاز به استفاده از کِرِمهای ضد آفتاب داره.

به گزارش پادشا به نقل از Onyx؛ بازیگر ۶۴ ساله برای سومین بار طی ۱۲ ماه اخیر برای درمان سرطان پوست خود تحت درمان قرار گرفته، دکتر متخصص او به خبرگزاری E! News گفته: خوشبختانه حال هیو جکمن کاملا خوبه.

بهترین بیمارستان برای درمان سرطان در تهران , گیاهان دارویی برای درمان سرطان پروستات , آیا انجام تمرینات بدنی برای درمان سرطان سینه مفید است؟

این بازیگر استرالیایی، کارسینوم سلول بازال داشته که در ماه نوامبر ۲۰۱۳ و مِی ماه امسال از بدنش خارج شده.

هیو جکمن، بازیگر فیلم X-Men، طی مصاحبه اش در رابطه با وضعیت خود با E! News گفته: ” خیلی شفاف بخوام بگم، این ینوعی از سرطان پوست هست، که در بین تمام سرطانهای پوست خفیف ترین به حساب میاد. اما می بایست زود تشخیص داده بشه و درمان شروع بشه، چون در بدن رُشد می کنه.

او در پایان مجددا حرفهایی که سال گذشته زده بود تاکید کرده و گفته: ” مثل من بچه گانه رفتار نکنین، جدی میگم! از کرم ضد آفتاب استفاده کنید” .


ویدیو : هیو جکمن برای سومین بار تحت درمان سرطان