هیدینک: گرفتن سهمیه اروپایی سخت شد : سرمربی چلسی تاکید کرد که تیمش شایسته کسب ...


سرمربی چلسی تاکید کرد که تیمش شایسته کسب تساوی برابر منچستریونایتد بود اما با تساوی در این بازی، رسیدن به سهمیه اروپایی سال بعد سخت شده است. خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، چلسی روند شکست ناپذیری خود با گاس هیدینک را حفظ کرد. این تیم در حساس ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل از حریف عقب بود، موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا یک امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

سرمربی چلسی بر این باور است که عدالت در این دیدار اجرا شد. او بعد از بازی گفت: بر این باور هستم که تساوی نتیجه ای عادلانه برای این دیدار بود. چلسی از حریفش عقب افتاد اما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و در نهایت هم باید یک امتیاز را کسب می کرد. در 20 دقیقه نخست، بازی دفاعی را در دستور کار خود قراردادیم و همین باعث شد تا بازیکنان، یونایتد توپ و میدان را در اختیار بگیرند. بازیکنان بعد از گلی که دریافت کردند واکنش خوبی نشان دادند و موفق شدند گلی زیبا به ثمر برسانند تا بازنده نشویم.

کورت زوما، ستاره خط دفاعی چلسی در این دیدار به شدت آسیب دید و از بازی بیرون برده شد. هیدینک درباره آسیب دیدگی این ستاره تیمش گفت: دیدید که او چه آسیب دیدگی شدیدی داشت. واقعا ناراحت هستم چراکه خودم نیز چنین لحظه تلخ و سختی را تجربه کردم. نمی دانم چند روز دور از تیم خواهد بود. پزشک نیستم و منتظر گزارش پزشکی می مانم.

سرمربی هلندی چلسی تا قبل از این دیدار حساس بر این باور بود که تیم او می تواند جزو چهار تیم نخست جدول رده بندی باشد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما اکنون اعتراف کرد شرایط سخت شده است.

او گفت: حتی وقتی فاصله ما با منطقه خطر یک امتیاز بود تاکید کردم که می توانیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بدست آوریم. در آن زمان گفتم باید به روند پیروزی برگردیم و پیروزی‌های پیاپی را به دست آوریم اما در حال حاضر شرایط سخت شده است. از زمانی که هدایت چلسی را برعهده گرفتم، نباختیم اما باید این را هم بگویم که برای کسب سهمیه، نیاز به پیروزی در بازی‌های زیادی داریم. شرایط سخت شده است.

هیدینک درباره دیدار حساس برابر پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: آمار و ارقام پاری سن ژرمن نشان می دهد این تیم بسیار قوی است. آنها مدت‌هاست متحمل شکست نشدند و بازی کردن برابر این تیم بسیار سخت است. پاری سن ژرمن فصل گذشته موفق شد چلسی را از دور رقابت های کنار بزند. بنابراین آنها شانس بیشتری برای صعود به دور بعد دارند.


ویدیو : هیدینک: گرفتن سهمیه اروپایی سخت شد