هیتسفلد: گواردیولا معمار موفقیت‌ها است : سرمربی اسبق بایرن مونیخ یک بار دیگر ...


سرمربی اسبق بایرن مونیخ یک بار دیگر از پپ گواردیولا حمایت کرد. خبرگزاری فارس: اوتمار هیتسفلد در چند روز گذشته از همتای کاتالانی‌‌اش، حمایت کرده است. بعد از آنکه سه‌شنبه شب بایرن در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید 2 بر یک برنده شد اما به خاطر باخت یک بر صفر بازی رفت، حذف شد، انتقادات علیه گواردیولا افزایش یافت.

همین اتفاق باعث شد تا هیتسفلد در گفت‌وگویی با سایت ورزش آلمان، از همکار مونیخی‌اش دفاع کند.

وی اظهارداشت:کسب قهرمانی اتفاقی ساده و معمولی نبود و مجموع امتیازات کسب شده بایرن هم خارق‌العاده است.

در تاریخ بایرن فقط هیتسفلد در سال‌‌‌های 1999 تا 2001 و ادولاتک در سال‌های 1971 تا 1974 و 1985 تا 1987 توانسته اند 3 سال پیاپی قهرمانی بوندس‌لیگا کسب کنند. در حالیکه سرمربی اسپانیایی با کسب قهرمانی فصل جاری که شنبه شب مسجل شد،‌ برای اولین بار چهارمین قهرمانی متوالی را برای مونیخی‌ها گرفت.

هیتسفلد افزود: پپ معمار موفقیت‌ها است. او به بایرن زندگی بخشید و در کنار خط طولی زمین، همیشه غم تیم را خورد. بعد از کسب 3 گانه او همچنان بایرن را تشنه قهرمانی نگه داشت. از این گذشته از نظر کیفی بازی بایرن را با بالابردن توانایی پاس دادن و سبک بازی هوشمندانه، ‌تکمیل کرد.

وی افزود: از طرف بایرن البته پپ همیشه احترامی که لازم بود،‌ گرفت. او 3 بار تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، پیش برد و در جمع 4 تیم برتر قاره جای گرفت که این امر نشان از ثبات و توان خارق‌العاده تیم است.


ویدیو : هیتسفلد: گواردیولا معمار موفقیت‌ها است