هیئت مدیره سرخابی تادوشنبه بایدمعرفی شوند :         رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال ...



 

 

کدام قشر از سرمایداران می توانند عضو هیات مدیره شوند , کدام قشر از سرمایه داران می توانند عضو هیات مدیره شوند , سرخابی

 

 

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت:‌ هیئت‌مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا روز دوشنبه هفته جاری باید معرفی شوند.

عزیزمحمدی درباره بازی روز گذشته بین استقلال و تراکتورسازی اظهار داشت: شاهد بازی خوبی بودیم. به نظر من کنترل کردن این بازی سخت‌تر از دربی بود اما خوشبختانه هیچ مشکل خاصی پیش نیامد. من یک ساعت و نیم بعد از مسابقه از ورزشگاه بیرون آمدم و هیچ اتفاق خاصی رخ نداد.

وی درباره اینکه شمار طرفداران تراکتورسازی بیش از 10 درصد قانونی بود، گفت: در طبقه اول بیش از 4 هزار و طبقه دوم بیش از 6 هزار نفر از طرفداران تراکتورسازی حضور داشتند. طبقه اول جمعیت هواداران تراکتورسازی درست بود اما در طبقه بالا به دلیل اینکه در طبقه اول دو ردیف خالی بین هواداران دو تیم بود، سبب شد کمی کنترل خارج شود.

رئیس سازمان لیگ در ادامه درباره معرفی اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال و اینکه تا 18 شهریور فرصت برای معرفی اعضای هیئت مدیره این دو باشگاه بود، گفت: AFC روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است. دلیل اینکه گفتم تا 18 شهریور فرصت دارند این بود که دو باشگاه زودتر هیئت مدیره خود را معرفی کنند. ما تا صبح دوشنبه هفته جاری فرصت داریم اعضای هیئت مدیره این دو باشگاه را به AFC معرفی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود تا مهر این فرصت برای این دو باشگاه است تا هیئت مدیره خود را معرفی کنند، اظهار داشت: چنین چیزی نیست. ما فقط تا دوشنبه فرصت داریم ضمن اینکه من امیدوارم ظرف همین یکی و دو روز هیئت مدیره دو باشگاه معرفی شود.

محمدی در خصوص اینکه گفته می‌شود کی‌روش به دلیل اینکه سازمان لیگ حاضر نشده در مهر ماه با تغییر برنامه‌های لیگ فرصتی برای برگزاری اردو تیم ملی بدهد از وی ناراحت است، گفت: فکر نمی‌کنم چنین چیزی صحت داشته باشد. ما در روزهای هشتم و نهم مهر مسابقه لیگ را داریم. سپس از دهم تا نوزدهم بازیکنان تیم ملی می‌توانند در اختیار کادر فنی تیم ملی باشند. پانزدهم مهر روز فیفاست و شاید برای تیم ملی بازی تدارکاتی در نظر بگیرند. در نتیجه مسئله‌ای نبوده که باعث دلخوری کی‌روش شود.

رئیس سازمان لیگ در پایان گفت‌وگو درباره مباحث مطرح شده در خصوص آکادمی باشگاه استقلال تصریح کرد: ما گزارش ها را بررسی می‌کنیم. باید مستندات وجود داشته باشد. حتی آنهایی که ادعا کردند از آنها پول گرفته شده برای توضیح دعوت کرده‌ایم. با کسی تعارف نداریم. اگر کسی تخلفی کرده باشد آن را اعلام می‌کنیم و حتی اگر در بررسی‌هایمان نیاز باشد از فعالیت افراد متخلف جلوگیری می‌کنیم.


ویدیو : هیئت مدیره سرخابی تادوشنبه بایدمعرفی شوند