هک همزمان بیش از 250 سایت شیعی! :     این گروه هکر وهابی پس از هک کردن این ...



 

 

این گروه هکر وهابی پس از هک کردن این سایت های شیعی عکس یک مشت را بر روی صفحه قرار داده و عبارتی توهین آمیز به امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان بر روی صفحه نوشته اند و در زیر آن متنی نسبتا طولانی در دفاع از عایشه نوشته اند.

شیعه آنلاین: یک گروه هکر وهابی اعلام کرد: در واکنش به اظهارات شیخ «یاسر الحبیب» روحانی جوان شیعی که چندی پیش علیه عایشه، همسر پیامبر (ص) سخنرانی کرده بود، طرح پاکسازی فضای مجازی از سایت های شیعی را آغاز می کنند.

این گروه هکر خود را «أنا مسلم» (من مسلمان هستم) معرفی کرده، و در اولین گام اجرای این طرح، بیش از 250 سایت شیعی به طور همزمان هک کرد.

این گروه هکر وهابی پس از هک کردن این سایت های شیعی عکس یک مشت را بر روی صفحه قرار داده و عبارتی توهین آمیز به امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان بر روی صفحه نوشته اند و در زیر آن متنی نسبتا طولانی در دفاع از عایشه نوشته اند. در زیر این متن هم نام تمام سایت هایی را که تاکنون هک کرده اند را نوشته اند.

گفتنی است برای مشاهده جدیدترین سایت شیعی هک شده توسط این وهابیون می توانید به آدرس اینترنتی www.haq-movement.net مراجعه کنید و در همانجا نیز آدرس تمام سایت های شیعی دیگر که توسط این هکرهای وهابی هک شده را مشاهده کنید..../تحلیل:عصرایران


ویدیو : هک همزمان بیش از 250 سایت شیعی!