هواوی گوشی Honor V8 را معرفی کرد : گوشی Honor V8 در دو مدل با سخت افزارهای ...


گوشی Honor V8 در دو مدل با سخت افزارهای متفاوت راهی بازار می‌شود. مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: هواوی گوشی Honor V8 را در کشور چین معرفی کرد. این محصول جدید در نقش یک پرچم‌دار ظاهر شده و سخت افزار قدرتمندی دارد.

گوشی هواوی honor 8 , قیمت گوشی هواوی honor 5x , گوشی هواوی honor 5x

گوشی V8 در دو مدل عرضه شده که یکی از آن‌ها صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی Full HD و دیگری صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی QHD دارد. هر دوی این گوشی‌ها از نمایشگرهایی با فناوری IPS که به شکل ۲٫۵ بعدی طراحی شده‌اند، بهره می‌برد.

این محصول از تراشه‌ی Kirin 950 بهره می‌برد که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روی مدلی که صفحه نمایش QHD دارد، قرار گرفته و مدلی که صفحه نمایش Full HD دارد از ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

هواوی از دوربین دوتایی روی این گوشی استفاده کرده که ۱۲ مگاپیکسلی هستند و از شش المنت اپتیکی برای ساخت آن‌ها استفاده شده است. همچنین فلش دوتایی و فوکوس خودکار لیزری روی این گوشی دیده می‌شود. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیگسلی با دیافراگم f/2.4 است.

این تلفن همراه هوشمند از شبکه‌ی LTE، بلوتوث ۴٫۲، GPS، NFC پورت USB Type-C‌ و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی پشتیبانی می‌کند.

مدلی که با صفحه نمایش Full HD، دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود، ۳۵۰ دلار قیمت دارد و مدل قوی‌تر هم با قیمت ۴۳۹ دلار به فروش خواهد رسید.

ماکت گوشی هواوی huawei honor 5x , گوشی هواوی , گوشی honor 8

فلش گوشی هواوی , ریست گوشی هواوی , کد تست گوشی هواوی

گوشی honor 5x , باتری گوشی هواوی , باز کردن قفل گوشی هواوی

هواوی honor 5x , ریست فکتوری گوشی هواوی , باز کردن قفل گوشی هواوی بدون پاک شدن اطلاعات


ویدیو : هواوی گوشی Honor V8 را معرفی کرد