هوادار «واکینگ دد» بازیگر فیلم را گاز گرفت! : یک طرفدار دیگر سریال «واکینگ ...


یک طرفدار دیگر سریال «واکینگ دد» با یک کار عجیب دیگر موجب شد تا كلی سروصدا پیرامون این فیلم به راه بیفتد. بانی فیلم آنلاین: یک طرفدار دیگر سریال «واکینگ دد» با یک کار عجیب دیگر موجب شد تا كلی سروصدا پیرامون این فیلم به راه بیفتد.

ماجرا از این قرار است كه در آخر هفته‌ای که گذشت، با استناد به گزارش‌های به گوش‌رسیده، زنی که ناگهان احساس كرد واکر است، عشق خود نسبت به نورمن ریدوس ابراز كرد و او را گاز گرفت.

اما انعكاس این عمل آنقدر شدید بود كه صدایش تا کیلومترها آن طرف‌تر هم شنیده شد. این عمل در مراسم «واکر استاکر کان» که در نیوجرسی برگزار می‌شود و در یک جلسه عکس‌گرفتن بازیگران فیلم رخ داد. البته گفته می‌شود ریدوس (که در سریال نقش یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌ها یعنی دریل دیکسون را بازی می‌کند) آسیبی ندیده و شکایتی هم از این موضوع نکرده است و در عین حال كنترل ماجرا را رد دست گرفت و مراسم را همانطور که برنامه‌ریزی شده بود به پایان برد و نگذاشت مشكلی برای مراسم پیش بینی شده به وجود بیاید.

بازیگر نقش کیمیا در فیلم سینمایی کیمیا , سفر یک بازیگر فیلم‌های مستهجن به ایران , بازیگر زن فیلم شهید کاوه

ولی گارد تامین امنیت برنامه این طرفدار را به سرعت از مراسم بیرون انداختند و با استناد به پست اینستاگرامی که سایت طرفداری آندد واکینگ می‌گوید متعلق به این زن است، او دیگر اجازه ندارد در هیچ یک از مراسم‌ و برنامه‌های آینده مربوط به این فیلم شرکت کند.

در این پست اینستاگرام آمده: «بالاخره توانستم عشق زندگی‌ام را ببینم ولی از ورود به بقیه مراسم‌ واکر استاکر کان منع شدم و دو نشست عکاسی 100 دلاری دیگر با او را از دست دادم چون دیوانه شده بودم... از اینکه کنارش ایستاده بودم خیلی هیجان‌زده شده بودم... و ناگهان سرم را برگرداندم و او را گاز گرفتم! نمی‌دانم چه اتفاقی برایم افتاد. قصدم این نبود که به او آسیب برسانم. متاسفم نورمن!»

چندی پیش یكی از طرفداران این سریال فرد دیگری را به هوای این كه او زامبی شده، كشت.


ویدیو : هوادار «واکینگ دد» بازیگر فیلم را گاز گرفت!