هنگامه قاضیانی متون رضا کیانیان را ترجمه می کند+پوستر : هنگامه قاضیانی متون ...



هنگامه قاضیانی متون رضا کیانیان را ترجمه می کند+پوستر

فیلم سینمایی «میگرن» به کارگردانی مانلی شجاعی فرد و تهیه کنندگی مجید و حمید آقاگلیان ، از صبح چهارشنبه 10 آبان ماه در گروه سینما آزادی به روی پرده رفت. این فیلم اکران خود را با پنج سینمای آزادی ، اریکه ایرانیان ، پردیس زندگی ، پردیس ملت و موزه سینما آغاز کرد و مصطفی شایسته ، پخش کننده فیلم قول داده که به تدریج بر تعداد سالنها بیافزاید.

هنگامه قاضیانی , کنسرت هنگامه قاضیانی , عکس کودکی هنگامه قاضیانی

با توجه به اکران غافلگیرکننده «میگرن» که فرصتی برای اطلاع رسانی و تبلیغات لازم پیدا نکرد و به رغم محدود بودن سالنها و سانس های اکران ، «میگرن» توانست در چهار روز اول دوازده میلیون تومان بفروشد که این رقم ، فروش نسبتا قابل قبولی است. مانلی شجاعی فرد لوح تقدیر بهترین کارگردانی بخش نگاه نو سی امین جشنواره فیلم فجر را برای کارگردانی«میگرن» از آن خود کرد.

زندگینامه هنگامه قاضیانی , هنگامه قاضیانی عکس , بیوگرافی هنگامه قاضیانی

 

هنگامه قاضیانی ، گوهر خیراندیش ، پانته آ بهرام ، رضا کیانیان ، هدایت هاشمی ، سهیلا رضوی ، شاهرخ فروتنیان و افشین هاشمی از بازیگران این فیلم هستند . مانلی شجاعی فرد هم اکنون مستند بلند «بوی سرب ، عطر علف» را به تهیه کنندگی ادهم صفرزاده برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده میکند.

زندگی نامه هنگامه قاضیانی , عکسهای کنسرت هنگامه قاضیانی , فیلم های سینمایی هنگامه قاضیانی

«میگرن» روایتی متقاطع دارد و در آن داستان زندگی سه خانواده محتلف روایت می شود. در یکی از این داستانها هنگامه قاضیانی را در نقش زنی وسواسی و البته مترجم زبان می بینیم که متون رضا کیانیان را ترجمه می کند. در داستان دوم زندگی پسرکی جوان و البته پرمشکل با بازی افشین هاشمی را می بینیم و در داستان سوم هم مروری ارائه می شود بر زندگی یک زوج با بازی هدایت هاشمی و پانته آ بهرام که در این میان مرد خانواده با سهل انگاریهایش کار دست خانواده می دهد..../شبکه ایران


ویدیو : هنگامه قاضیانی متون رضا کیانیان را ترجمه می کند+پوستر