هنر و عطر پیوند می خورند : مارتین میكالف و ژوفقه نژمان، صاحبان برند عطرهای ...


مارتین میكالف و ژوفقه نژمان، صاحبان برند عطرهای میكالف ‌مهمان روژا بودند تا از نزدیك با علاقه‌مندان عطرهای‌شان دیدار كنند.
افتتاحیه فروشگاه روژا، شعبه پالادیوم در تهران با حضور صاحبان برند میكالف

هنر و عطر پیوند می خورند

عصر یك روز بهاری، مجتمع تجاری پالادیوم، جمعیتی فراتر از رفت و آمدهای همیشگی‌اش را تجربه می‌كرد. سبد سبد گل و خانم‌ها و آقایانی كه برای شركت در افتتاحیه فروشگاه روژا به این مجتمع تجاری می‌آمدند. افتتاحیه‌ای كه با حضور صاحبان برند میكالف به مراسمی متفاوت تبدیل شده بود. این بار مارتین میكالف و ژوفقه نژمان، صاحبان برند عطرهای میكالف ‌مهمان روژا بودند تا از نزدیك با علاقه‌مندان عطرهای‌شان دیدار كنند.

کاشت مو پیوند مو , پیوند مو , پیوند سر

امضایی در دنیای عطر شدیم

در كنار مارتین میكالف، همسرش «ژوفقه نژمن» هم در این مراسم حضور دارد که در واقع سازنده این عطرهاست. هر چند شركت جوان میكالف 20 ساله است ولی عطرهای این برند فرانسوی در 65 كشور و بیش از 900 فروشگاه عرضه می‌شود. ژوفقه درباره اولین تجربه حضورشان در تهران می‌گوید: «ما 2 سال است كه برای حضور در ایران برنامه‌ریزی می‌كنیم و اولین ملاقاتمان خیلی خوشحال كننده است». او می‌گوید: « تولید یک عطر گاهی یک ماه و گاهی یک سال طول می کشد؛ بستگی دارد محصول تازه‌ای که در ذهنم است، چه قدر شفاف باشد و بدانم چه می خواهم».  ژوفقه در میان رایحه‌هایی كه برای ساخت عطرها استفاده می‌كند، عصاره وانیل را بیش از همه دوست دارد. او معتقد است كه وانیل دست سازنده را باز می‌گذارد و قدرت بالایی برای تركیب با رایحه‌های دیگر دارد. این زن و شوهر، برند میكالف را در كنار هم پیش می‌برند و بر همین اساس، به گفته ژوفقه كارهای زیادی برای انجام دادن دارند اما اگر وقتی پیدا كنند، حتما برندشان را در دنیای محصولات لوكس گسترش خواهند داد.

پیوند کبد , پیوند مغز استخوان , پیوند قرنیه
عطرهای اختصاصی

روز افتتاحیه، گوشه‌ای از فروشگاه جدیدالتاسیس روژا به جایگاه هنرنمایی مارتین میكالف تبدیل شده بود. میزی با رنگ‌ها و قلم‌موها كه او برای نقاشی روی شیشه‌های عطر استفاده می‌كرد. كسانی كه از این برند فرانسوی عطرخرید می کردند، این امكان را داشتند كه عطری با طرح مخصوص خودشان و با نقاشی اسمشان داشته باشند. مارتین میكالف درباره نقاشی‌هایش روی شیشه‌های عطر می‌گوید: «هیچ وقت نقاشی را آموزش ندیدم و در واقع هدیه‌ای از طرف خداست. از كودكی در محیط هنری بزرگ شدم و به همین دلیل درك عمیقی از روح زیبایی دارم، حس و شناختی كه در كار طراحی و در این تجارت به كمكم می‌آید». او درباره راه‌اندازی برندی با نام خودش در سال 1996 می‌گوید: «وقتی با شوهرم ازدواج كردم، هر دو به حرفه‌‌ای فكر كردیم كه تركیبی از هنر و عطر باشد و با این ایده میكالف شكل گرفت».

حالا آنها مجموعه‌ای از عطرهای زنانه و مردانه را دارند كه مارتین، روی طراحی شیشه آنها نظارت دارد تا محصولی هنری ارائه كنند و حتی گاهی از جواهرات در تزئین شیشه استفاده می‌کنند. از میان عطرهای برند میكالف، مارتین بیش از همه به مجموعه «mon parfum »

علاقه دارد. اولین عطر این مجموعه را شوهرش تهیه و به او هدیه كرده است؛ بعدها نسخه‌های gold و crystal این عطر هم تولید شده‌اند كه به نظر مارتین، دوست داشتنی‌ترین عطرهای میكالف هستند.

مارتین میكالف كه از حضورش در میان علاقه‌مندان ایرانی ابراز خوشحالی می‌کند، تا پایان شب، با همان لبخند و مهربانی برای آنها نقاشی می‌كشید.

پیوند کلیه , چرا ملت ها شکست می خورند , پیوند چشم برندگان خوش شانس

تمام افرادی كه در مراسم باشکوه افتتاحیه روژا در مجتمع تجاری پالادیوم شركت داشتند، ضمن گشت و گذاری در دنیای بهترین عطرها و برندها می‌توانستند به صورت رایگان شانس خود را در قرعه‌كشی 7 میلیون تومانی روژا امتحان كنند. این قرعه کشی هیجان انگیز، توسط هنرمندان خوب و محبوب کشورمان آقای سروش صحت وخانم بهاره رهنما انجام شد. در این میان 4 نفر برنده کارت هدیه 500.000 تومانی، 2 نفر برنده کارت هدیه 1.000.000 تومانی و یک برنده خوش شانس جایزه 3.000.000 تومانی با لبخند به منازل خود بازگشتند.

پیوند سر انسان , انجام نخستین پیوند سر انسان در سال 2017 , هندی‌ ها چگونه غذا می‌خورند ؟

چشم‌اندازی از روژا

فروشگاه‌های بزرگ روژا که از سال 1373 با هدف گسترش واردات در حوزه محصولات آرایشی بهداشتی و عطر آغاز به کار کردند، امروزه با 11 شعبه فعال در تهران و کیش به فعالیت خود ادامه می‌دهند

فروشگاه‌های روژا اکنون ارائه‌دهنده 130 برند مختلف عطر، 20 برند برتر آرایشی و 16 برند بهداشتی هستند که گستره‌ای بی‌مانند در بازار محصولات زیبایی لوکس در ایران است.

روژا در سال 1391 سیستم کارت‌های مشتریان ویژه روژا را راه‌اندازی کرد. سیستم پیشرفته کارت با بهره‌گیری از دستگاه‌های کارت‌خوان، بدون وابستگی به پایانه‌های بانکی امتیاز خرید مشتریان را محاسبه کرده که بعدها به صورت تخفیف‌های قابل توجهی بازگردانده می‌شود. به لطف این سیستم روژا توانسته است بیش از 22هزار مشتری وفادار و دارای کارت ویژه را در سیستم ثبت کرده و بیش از 123000 عضو فعال در شبکه‌های اجتماعی به خود جذب کند. شعب روژا به همراه پرسنل آموزش دیده و مشاوران تخصصی پوست در محدوده‌های مشخص شده آماده خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز خواهند بود.

فرمانیه، مجتمع تجاری کوه نور/ شهرک غرب، مجتمع تجاری میلاد نور/ اشرفی اصفهانی، مجتمع تجاری تیراژه/خیابان ولیعصر/ ولنجک، مجتمع تجاری توچال/خیابان شریعتی /تهرانپارس/ مجتمع تجاری پردیس 2 واقع در جزیره کیش/ مقدس اردبیلی، مجتمع تجاری پالادیوم/ تجریش، ارگ تجاری/ اکباتان، مجتمع تجاری مگامال و فروشگاه 24 ساعته (اینترنتی) با امکان ارسال رایگان به سراسر کشور.

برای اطلاع بیشتر از نحوه دسترسی به فروشگاه‌ها می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.rojagroup.com


ویدیو : هنر و عطر پیوند می خورند