هنر نظام سرمايه‌داري به زيبايي دروغ گفتن :         احمدي نژاد در ديدار با ...



 

 

 

دروغ گفتن , علت دروغ گفتن زن به شوهر , دروغ گفتن به عشق به خاطر خودش

 

احمدي نژاد در ديدار با مديران استان آذربايجان غربي:

هنر نظام سرمايه‌داري به زيبايي دروغ گفتن است


ما مي‌خواهيم ايران توسعه يافته باشد اما متجاوز دغل باز نباشد/ اساس كار در كشورهاي توسعه يافته و فريب و منافع مادي است/ آنها يك هنر شيطاني دارند كه دروغ را به زيبايي مي‌گويند.

ایلنا: نزديك به 100 سال است كه نفت منطقه ما را مفت مي‌برند و حتي امروز نيز همين كار را انجام مي‌دهند در حال حاضر قيمت نفت نهايت 80 دلار است اما 80 دلار امروز با توجه به كاهش ارزش دلار كمتر از 30 دلار سال 60 است.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايلنا به آذربايجان غربي‏،محمود احمدي نژاد صبح امروز در ديدار با مديران استان آذربايجان غربي ضمن تشكر و قدرداني از مديران اين استان به خاطر خدماتي كه داشته‌اند، گفت: زماني كه به آماد و اطلاعات استان توجه مي‌كنيم، نشاط كاري، فعاليت مستمر و توسعه پيشرفت را كاملاً شاهد هستيم.
رئيس‌جمهور با بيان اينكه اميدوارم با همت مديران استان چهره اين منطقه در آينده نزديك تغيير كند، اظهار داشت: استان آذربايجان غربي علاوه بر اينكه زمين و آب مناسب وجود دارد همه امكانات لازم از جمله بهترين مردم و براي جهش كه مناسب در اختيار دارد و همدلي شجاعت ايستادگي و غيرتمندي اين منطقه از سرمايه‌هاي استان به شمار مي‌آيد.
وي خاطرنشان كرد: انتظار ما اين است كه اين استان در صدر استان‌هاي كشور قرار گيرد. اين استان نه تنها چيزي از ساير استان‌ها كم ندارد بلكه مي‌تواند با همدلي بالا، انديشه، برنامه‌ريزي، تصميم گيري مناسب و ايجاد فرصت‌هاي درست كار را جلو ببرد.
احمدي نژاد در ادامه به بيان مدل ساختن استان پرداخت و گفت: بايد براي اين كار يك مفهوم روشني از هدف در ذهن مردم و مسوولان شكل بگيرد متاسفانه در دوره‌اي كه تصميم گرفتيم كشور را بسازيم تصوير روشني از آينده كشور ترسيم نشد و روش روشني را براي رسيدن به آن اتخاذ نكرديم.
رئيس‌جمهور تصريح كرد: روش‌هاي رايج ساختن و سازندگي امروز در دنيا روش‌هايي است كه با اصول، اهداف و ارزش‌هاي ما در حال تضاد است. برنامه‌ريزي توسعه‌اي كه ما آن را تكرار مي‌كنيم يك نظام ناقص و بي‌بنياني است كه براي تخريب موجوديت فرهنگ و ملت‌ها طراحي شده است.
رئيس‌جمهور با بيان اينكه اساس برنامه‌ريزي توسعه‌اي كه به كشورهايي مانند ايران صادر شده با نگاه استعماري تنظيم شده است، اظهار داشت: بعد از جنگ جهاني دوم زماني كه كشورهاي قدرتمند به بازسازي خود پرداختند فاصله ميان خود و كشورهاي تحت سلطه را بسيار ديدند به همين دليل با نقاب فريب وارد شده‌اند.
احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه ايران نمي‌خواهد نظام برنامه‌ريزي توسعه اقتصادي كه اقتصادي آنها را در كشور اجرا كند، گفت: آنها به گونه‌اي جلوه داده‌اند كه پيشرفت و توسعه شان به خاطر اقداماتي بوده كه انجام داده‌اند. مگر كشور ما كمتر از آنها كار مي‌كند اما آنها يك هنر شيطاني دارند كه دروغ را به زيبايي مي‌گويند.
وي خاطرنشان كرد: نزديك به 100 سال است كه نفت منطقه ما را مفت مي‌برند و حتي امروز نيز همين كار را انجام مي‌دهند در حال حاضر قيمت نفت نهايت 80 دلار است اما 80 دلار امروز با توجه به كاهش ارزش دلار كمتر از 30 دلار سال 60 است.
وي با بيان اينكه كشورهاي توسعه يافته بدون هيچ زحمتي از نفت 80 دلاري ما 120 دلار سود مي‌برند، گفت: به محضي اينكه نفت ما را مي‌خرند يك و نيم برابر از آن ماليات مي‌گيرند بعد نفت را وارد صنعت كرده و آن را به كالا تبديل كرده و به قيمت 200 دلار به ما مي‌فروشند پول نفتي كه هم به دست مي‌آيد نيمي از آنها را بايد به خريد كالاها اختصاص دهيم و نيم ديگر آن را براي اينكه نفت را استخراج كنيم بايد به شركت‌هاي آنان نيز مجدد پول پرداخت كنيم.
وي با تاكيد بر اينكه ملت ايران نمي‌خواهد از الگوي توسعه كشورهاي توسعه يافته استفاده كند، اظهار داشت: اگر بخواهيم در مسيري كه آنها براي ما معرفي مي‌كند گام برداريم اگر تلاش خودمان را نيز بيش از 1000 برابر كنيم باز به پاي آنها نخواهيم رسيد چرا كه سرمايه آنها بادآورده است.
وي تاكيد كرد: سرمايه‌گذاري در ايران از سود بالايي برخوردار است اما كشورهاي توسعه يافته به محض اينكه نوبت به ايران مي‌رسد اعلام مي‌كند كه ريسك سرمايه‌گذاري در ايران بسيار بالا بوده و بهتر است كه سرمايه خود را در كشورهاي غربي به كار بگيرد.
احمدي نژاد ادامه داد: آنها با فريب كاري تمام سرمايه ملت‌ها را براي خود مي‌برند. در حال حاضر چين بيش از 1000 ميليارد دلار پول خود را به بورس آمريكا برد كه با يك بازي فريبكارانه تمام سرمايه‌اش به صفر تبديل شد.
رئيس‌جمهور گفت: زماني كه كشورهاي توسعه يافته متوجه آگاه شدن ملت‌ها شدند اعلام كرده‌اند كه علت شكست توسعه اقتصادي به اين دليل است كه آن كشورها از نظر سياسي توسعه يافته نيستند به همين دليل بايد در آن كشورها دموكراسي حاكم و مطبوعات آزاد شوند به همين دليل يك برنامه‌ريزي سياسي نيز بار ديگر در دنيا تحميل كردند و با كه به نتيجه نرسيدند اشكال اين امر را توسعه نيافتن در فرهنگ عنوان كرده و خواستند كه ملت‌ها شرف، غيرت و ‌همت خود را كنار بگذارند.
احمدي نژاد تصريح كرد: ما مي‌خواهيم ايران توسعه يافته باشد اما متجاوز دغل باز نباشد. اساس كار در كشورهاي توسعه يافته و فريب و منافع مادي است ولي ما مي‌خواهيم روابط مردمان با يكديگر گرگ و ميش باشد؟
وي با تاكيد براينكه اساس برنامه‌ريزي در كشور بايد در استعداد‌هاي بومي باشد، گفت: ما بايد برنامه‌ريزي خودمان را داشته باشيم و حداقل بايد در سطح مديران يك برنامه‌ريزي ترسيم شود كه مشخص شود استان به كدام سمت در حال حركت است.
وي ادامه داد: اينكه ما برنامه‌ها و مباني و تنظيمات خود را براي توسعه پيشرفته در كشورداشته باشيم يك كار شدني است به همين دليل مديران استاني نبايد منتظر ريسك كردن از تهران باشد ذهن شما قطعا بيشتر از ذهن من و مسائل استاني فعا‌‌‌لتر است.
وي خطاب به مديران استاني اظهار داشت: قدر فرصت خدمتگذاري را بدانيد چرا كه هيچ نعمتي از نعمت‌هاي خداوند بالاتر از فرصت خدمت به بهترين بندگان خدا نيست.
رئيس‌جمهور در پايان بر سرعت بخشيدن در كارها تاكيد كرد و گفت: خودم موفق نبوديم اما ديدم دوستاني كه كار 4 سال را يك ساله انجام داده‌اند...../تحلیل:خبرگزاری ایلنا

 



ویدیو : هنر نظام سرمايه‌داري به زيبايي دروغ گفتن