هنرمندان از فیلم هایی که دیده‌اند گفتند : روزهای جشنواره که از راه می رسد، ...


روزهای جشنواره که از راه می رسد، برای عده ای از هنرمندانی که فیلمهایشان به جشنواره راه پیدا کرده می تواند اتفاق خوشایندی باشد. از طرفی آن عده هم که به دلایلی هر کدام بهانه ای برای رفتن به این اتفاق فرهنگی را ندارند، برای به تماشا نشستن بازی دوستان و همکارانشان فیلمها را دنبال می کنند. بانی فیلم: روزهای جشنواره که از راه می رسد، برای عده ای از هنرمندانی که فیلمهایشان به جشنواره راه پیدا کرده می تواند اتفاق خوشایندی باشد. از طرفی آن عده هم که به دلایلی هر کدام بهانه ای برای رفتن به این اتفاق فرهنگی را ندارند، برای به تماشا نشستن بازی دوستان و همکارانشان فیلمها را دنبال می کنند.

 اما در این بین اهالی تلویزیون نیز اگر فرصتی پیدا کنند، سری به جشنواره زده و شاهد هنرنمایی همکاران خود می شوند. از این رو بانی فیلم به سراغ تعدادی از هنرمندان رفته و نظر آنان را درباره این اتفاق مهم سینمایی جویا شده است. گرچه برخی از آنان به دلیل اینکه هر کدام سر صحنه کار جدیدی هستند، موفق به دیدن فیلمها تا به امروز نشده اند. با این حال آنچه که در ادامه می خوانید نظر تعدادی از هنرمندان درباره فیلمهایی است که تا امروز دیده اند:

 محمد متوسلانی
من در این چند روز سعی کرده ام تا بیشتر فیلمها را ببینم. اما تا الان فیلم «ابد و یک روز» جزو بهترین کارهایی است که دیده ام و خیلی از فیلم خوشم آمد. اما در فیلم «آخرین بار کی سحرو دیدی» هم بازی ژاله صامتی را خیلی دوست داشتم و پسندیدم. گرچه هنوز برای قضاوت کردن زود است، اما همانطور که گفتم بهترین فیلمی که دیدم«ابد و یک روز» بود.

 یکتا ناصر

متاسفانه تا امروز فرصت دیدن سه فیلم را فقط پیدا کرده ام که در بین آن سه فیلم«ابد و یک روز» به نظر من فیلم بی نظیری بود و خیلی دوست داشتم. مدتها بود که چنین فیلم خوبی ندیده بودم. هم به لحاظ فیلمنامه و هم بازیها، کارگردانی و فیلمنامه کار خوش ساخت و بسیار خوبی از نگاه من بود. البته با احترام به همه دوستان که فیلمهایشان به جشنواره راه پیدا کرده است.

امیرحسین صدیق

من متاسفانه تا امروز هیچ فیلمی را ندیده ام، چون شرایط ایجاب نکرده است. البته چند سالی است که شرایط رفتن به جشنواره را پیدا نمی کنم. اتفاقا خودم هم در یک فیلم حضور داشتم که قرار بود به جشنواره راه پیدا کند که از سرنوشت آن بی اطلاعم.

گلاره عباسی

متاسفانه فرصت نکرده ام تا امروز هیچ فیلمی ببینم. اما خیلی دوست دارم فیلم «نفس» خانم آبیار را ببینم و درباره آن صحبت کنم.

شهرام عبدلی

نه امسال، که معمولا من هیچ سالی برای دیدن فیلمها به جشنواره نمی روم، چون یک سری مناسبات جشنواره را دوست ندارم. امسال هم مثل سالهای قبل اشتیاقی برای رفتن نداشتم.

حدویث فولادوند

من مدتی است که در سفر هستم و تا امروز که فرصت دیدن فیلمها را پیدا نکرده ام. فکر می کنم تا آخر جشنواره همچنان در سفر باشم.

کوروش سلیمانی

من معمولا هیچ وقت به برج میلاد برای دیدن فیلمها نمی روم. البته مدتی است که سفر هستم و بیمار هم بوده ام. اما از روز شنبه قرار است که به سینما فلسطین بروم و امیدوارم که فیلمهای خوبی را ببینم. گرچه خودم امسال هیچ فیلمی در جشنواره نداشتم.

سارا منجزی

متاسفانه هنوز فرصت دیدن فیلمهای جشنواره را پیدا نکرده ام. قرار است فیلمها را دنبال کنم. البته امیدوارم دیدن فیلمهای خوبی را از دست نداده باشم.

نیما شاهرخ شاهی


من سر تصویربرداری سریال سعید آقاخانی (بیمار استاندارد) هستم و به دلیل اینکه این سریال برای ایام نوروز آماده می شود، فکر نمی کنم فرصت رفتن به جشنواره را پیدا کنم. البته من فیلم «من و شارمین» را داشتم که شنیده ام متاسفانه به جشنواره راه پیدا نکرده است.

امیرحسین رستمی

من سه تا فیلم داشتم که برای یکی از آنها اتفاق عجیبی افتاد. در فیلم «نیم رخ ها» در کمال تعجب نقش من به کلی حذف شد. فیلم امیر شهاب رضویان را هم دارم که متاسفانه در بخش اصلی قرار نگرفته است، اما در کل هنوز فرصت دیدن فیلمها را پیدا نکرده ام.

یوسف مرادیان

قرار شده از امروز به جشنواره بروم. چون تا امروز فرصت دیدن فیلمها را پیدا نکرده بودم. اما شنیده ام که فیلمهای خوبی در جشنواره حضور دارند که امیدوارم دیدن فیلمهای خوبی را از دست نداده باشم. به هر حال جشنواره فیلم فجر یکی از اتفاقات مهم سینمای ایران است.

روح الله کمانی

من موفق شده ام تا به امروز سه تا از فیلمها راببینم. البته از فیلم فرزاد موتمن «آخرین بار کی سحرو دیدی»بدم نیامد. به نظرم سوژه جالبی داشت و حضور همکاران تئاتری من در این فیلم باعث شد که مشتاق باشم تا حتما فیلم را ببینم. آقای عرب نیا هم که حضور متفاوتی داشت. همین طور علیرضا ثانی فر که تا پیش از این فیلم اینگونه ندیده بودیم.

محسن کیایی

من فقط فرصت کردم فیلمهای خودم را ببینم؛ فیلمهای «بارکد» و «نقطه کور». به همین دلیل هیچ نظری ندارم، چون مردم هستند که باید فیلم را ببینند و درباره آن نظر بدهند. بنابراین فکر می کنم نظر دادن درباره فیلمهای خودم کار حرفه ای نباشد.

 آرش مجیدی

متاسفانه من سفر بودم و تازه برگشته ام و اولین فیلمی که فرصت دیدنش را پیدا کردم یک فیلم مستند بود که کار بدی نبود. بنابراین باید در روزهای دیگری در این باره نظر بدهم.


ویدیو : هنرمندان از فیلم هایی که دیده‌اند گفتند