همه رازهای اكستنشن : برای عده‌ زیادی از خانم‌ها ریمل بهترین دوست است؛ دوستی ...


برای عده‌ زیادی از خانم‌ها ریمل بهترین دوست است؛ دوستی كه بدون استفاده از آن از خانه بیرون نمی‌روند. اما اگر راهی برای حذف ریمل و داشتن مژه‌هایی زیبا وجود داشت آیا باز هم از آن استفاده می‌كردید؟

همه خانم‌ها عاشق داشتن مژه‌های بلند و تابدار هستند و برای به دست آوردن مژه‌های زیبا به استفاده از انواع ریمل‌های، حجم‌دهنده فر‌كننده، چند كاره و فر مژه‌های گرانقیمت هم دست می‌زنند.
 اما جدیدا متدی برای داشتن مژه‌های بلند پر و برگشته، پا به آرایشگاه‌ها گذاشته كه مورد استقبال بسیاری از خانم‌هاست؛ این متد هم طرفداران زیادی دارد و هم منتقدان زیاد. اگر شما جزو یكی از این 2 دسته هستید، بهتر است این مطلب را بخوانید تا بایدها‌و‌نبایدهای روش‌های زیباتر كردن مژه‌ها را یاد بگیرید.

رازهای سخنرانی استیو جابز , رازهای موفقیت , رازهای موفقیت در زندگی



  از مژه‌های كم پشت فرار كنید

«با كاشت و اكستنشن مژه‌های كاملا طبیعی جذابیت و اعتماد‌به‌نفس خود را 100درصد افزایش دهید؛ اكستنشن طولانی‌مدت مژه 3ماهه كاملا طبیعی»، «خدمات تخصصی اكستنشن مژه (كاشت دائم مژه) با قیمت استثنایی 80 هزار تومان»، «اكستنشن مژه كاملا طبیعی توسط متخصص اكستنشن و كاشت مژه»، حتما بارها با این عبارات روی كاغذهای تبلیغاتی زیر برف پاك‌كن شیشه ماشین، كنار درب منزل یا حتی سالن آرایشگاه‌ها مواجه شده‌اید. تبلیغاتی كه بیشتر افرادی را جلب می‌كند كه در حال فرار از مژه‌های كم‌پشت هستند و بارها مژه مصنوعی را برای رفع این كمبود انتخاب كرده‌اند. البته متوسط سنی اكثر این طرفداران هم بین 18 تا 45 سال است.



  تبلیغات به شما می‌گویند...

«مژه‌های شما طی مرحله كاشت كه به‌صورت كاملا حرفه‌ای و با استفاده از محصولات كاملا فرموله و مخصوص انجام می‌شود، بلندتر و ضخیم‌تر می‌شود» این شعاری است كه در آرایشگاه‌ها از زبان افرادی كه ظاهرا متخصص كاشت و اكستنشن مژه هستند، می‌شنوید. در ادامه حتی می‌توانید این عبارات را نیز بشنوید:
« اكستنشن مژه برای استفاده روزانه یا برای افراد با فعالیت روزانه مناسب است. شما می‌توانید به حمام بروید، شنا كنید، سونا بروید یا بخوابید بدون این‌كه با مشكل مواجه شوید، زیرا ضد‌آب و با دوام است. حتی می‌توانید بدون هیچ‌گونه ناراحتی، دردسر و بدون نیاز به استفاده از ریمل، از داشتن مژه‌هایی ضخیم‌تر، بلندتر و زیباتر طی 24 ساعت شبانه روز و برای تمام هفته لذت ببرید.»  حتی برخی نیز به مشتریان خود این‌طور می‌گویند:« این مژه‌ها فوق‌العاده طبیعی هستند و هیچ‌كس به تفاوت آن‌ها با مژه طبیعی پی نمی‌برد. این مژه‌ها یك فر طبیعی دارند و شما دیگر نیازی به استفاده از فر مژه ندارید. اكستنشن در ضخامت، بلندی و رنگ‌های گوناگون طراحی شده تا به زیبایی با مژه‌های شما تركیب شود. علاوه‌بر این، وقتی مژه‌ها به‌صورت حرفه‌ای و مناسب كاشته شوند، این مژه‌های سبك كاملا احساس مژه‌های طبیعی را به شما می‌دهند.»



 واقعیت چیست؟

اما در كنار تمام فوایدی كه از زبان مشوقان به اكستنشن مژه شنیده می‌شود، خوب است بدانید، اكستنشن‌های مژه موقت هستند و دوام آن‌ها بسته به چرخه حیات مژه‌های طبیعی شما و همچنین نحوه نگهداری آنها بین 8 تا 12 هفته است.
 برای همین است كه مشتریان این امر مدام به مراجعه دوباره برای ترمیم مجدد مژه‌های‌شان تشویق می‌شوند.



به عقیده متخصصان چشم و پوست، چشم شما با وجود اكستشن مژه حین مسافرت، به‌دلیل آب و هوا قرار گرفتن در معرض انواع میكروب‌های حین سفر، بیشتر در معرض جذب آلودگی‌های مختلف است



دانلود کتاب رازهای سخنرانی استیو جابز , رازهای زیبایی , رازهای زندگی

 افراط نكنید

توصیه متخصصان برای كسانی‌كه به هیچ‌وجه دست از هوس اكستشن مژه نمی‌كشند، این است:« در اكستنشن مژه زیاده‌روی نكنید.» یعنی كسانی كه یك بار در ماه این كار را انجام دهند در مقابل افرادی كه 3 تا 4 بار در ماه این كار را انجام می‌دهند، كمتر در معرض خطر قرار دارند. توصیه می‌شود، اكستنشن را برای مهمانی‌های مهمی كه دعوت می‌شوید، انجام دهید نه این‌كه هر روز تنها به این دلیل كه با این كار زیبایی‌تان دو چندان می‌شود، این كار را بكنید. البته آرایشگاهی كه برای اكستنشن مراجعه می‌كنید، بسیار مهم است، باید دقت داشته باشید، این محل كاملا پاكیزه باشد و فردی كه می‌خواهد این كار را روی مژه‌های شما انجام دهد، فردی ماهر باشد.
علاوه‌بر این، توصیه می‌شود، ابتدا كمی از اكستنشن‌ روی مژگان خود انجام دهید. این توصیه به این دلیل است كه بسیاری از خانم‌ها به اكستنشن حساسیت نشان می‌دهند. به همین دلیل توصیه می‌شود، روی قسمت كمی از مژه‌ها‌ اكستنشن انجام دهید و به‌مدت یك یا 2 ساعت صبر كنید. اگر آلرژی یا حساسیتی احساس نكردید، آن‌گاه به كارتان ادامه دهید. در غیر این صورت شما دیگر نمی‌توانید از اكستنشن مژه استفاده كنید.



رازهای زنان , کتاب رازهای سخنرانی استیو جابز , رازهای ثروتمند شدن

  زمان‌ یك تا 3 ساعت

این روزها روش جدید «كاشت مژه» سر و صدای زیادی به پا كرده است. روش كاشت مو به گوش همه خورده و شاید بسیاری از افراد آن را تجربه كرده باشند، ولی كاشت مژه چندان شناخته شده نیست. این روش علاوه‌بر مقاصد زیبایی، برای بیمارانی مناسب است كه به‌دلیل سوختگی یا بیماری‌های پوست و مو، مژه‌های خود را از دست داده‌اند و می‌توان گفت برای این گروه از افراد، معجزه می‌كند. كاشت مژه روشی بسیار ظریف است كه هدف اصلی انجام آن، جایگزین كردن مژه‌های طبیعی روی خط رویش مژه است. كاشت مژه در حقیقت یك روش جراحی است كه برای موفقیت آن به یك تیم جراحی ماهر، ابزار و وسایل مناسب، تكنیك و روش‌های صحیح و ذوق و هنر كنار یكدیگر نیاز دارد. معمولا یك پیوند از فولیكول‌های موی پشت گردن برداشته می‌شود و هر یك از این موها به‌صورت جداگانه در خط رویش مژه پلك بالا قرار می‌گیرند. می‌توان 50 تا60 عدد مو را با این روش در محل جدید قرار داد. این جراحی با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و یك تا 3 ساعت زمان می‌برد. موهای جدید سریع‌تر از موهای طبیعی مژه رشد می‌كنند و شاید لازم باشد آنها را كوتاه كنید. این جراحی میكروسكوپی نیز برای جایگزینی موهای ابرو استفاده می‌شود.


ویدیو : همه رازهای اكستنشن