همه تلاش های آقای عابربانک برای رسوخ به ورزش ایران! :   اخبار ورزشی - گزارشی ...



جاهای دیدنی ایران برای مسافرت , بهترین dns برای ایران , ورزش در خانه برای لاغری شکم

 

اخبار ورزشی - گزارشی از شکست های پیاپی حسین هدایتی
همه تلاش های آقای عابربانک برای رسوخ به ورزش ایران!

حسین هدایتی که در طول سالیان اخیر بارها و به اشکال مختلف که البته هزینه کردن پول های نجومی و چشمگیر حرف اول را در آن می زده، سعی در نفوذ به بدنه ورزش و بخصوص فوتبال داشته هرگز از شکست هایی که نصیبش شده، نا امید نشده است و همچنان شانس خودش را امتحان می کند! از جمله پرداخت هزینه و اسپانسرینگ کاروان اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون که مورد موافقت کیومرث هاشمی قرار گرفت و تا پای امضای قرارداد هم پیش رفت.

اینکه چرا دولت و وزارت ورزش علاقه ای به همکاری با حسین هدایتی در بخش های مختلف از جمله فوتبال و ورزش ندارند، یک بحث است و تلاش شبانه روی  حسین هدایتی برای رسوخ به ورزش ایران بحث دیگری است.

به گزارش خبرنگار پیام نو، اینطور که از شواهد و قراین پیداست، وزارت ورزشی ها و حسین هدایتی به هیچ وجه آبشان در یک جوی نمی رود و رویاهای عابربانک فوتبالی ایران که البته دامنه ریخت و پاش هایش را به سایر رشته های ورزشی نیز گسترانده، تعبیر نخواهد شد.

 

حسین هدایتی بعد از روی کار آمدن محمود گودرزی به عنوان شخص اول ورزش ایران، تلاش زیادی انجام داد تا بواسطه سرمایه نجومی اش و البته فرصت مناسبی کفگیر به ته دیگ خورده ورزش بوجود آورده بود، خودی نشان بدهد و آرزوی چندین ساله اش را برآورده کند. هدایتی که سال هاست برای کرسی مدیرعاملی پرسپولیس دورخیز کرده و نقش های بزرگ و گوچک برای آن می کشد، در گیر و دار و بهبوهه بدهی های نوجمی پرسپولیس وارد گود شد و بحث خرید باشگاه پرسپولیس و یا پرداخت بدهای های باشگاه به شرط حضور در هیات مدیره پرسپولیس را مطرح کرد. پیشنهادی که اگرچه در ابتدای کار، لبخند نصف و نیمه رضایت را بر لب های مدیران وزارت ورزش نشاند اما خیلی زود به بن بست خورد. بن بستی که از طرف دولت یازدهم و با پیشنهاد محمود گودرزی پیش پای عابربانک گذاشته شد تا برای چندمین بار کاخ آرزوهایش فرو بریزد.

البته دوئل هدایتی و وزارت ورزش یا به نوعی دولتی ها به همینجا ختم نشد و عابربانک قبل از برگزاری جام جهانی برزیل، آمادگی خودش را برای پرداخت تمامی هزینه های تیم ملی و اسپانسرینگ تیم اعزامی به برزیل را اعلام کرد که اگرچه با توافقات اولیه مواجه شد اما در میانه راه بازهم توسط وزارت ورزش وتو شد!

حسین هدایتی که در طول سالیان اخیر بارها و به اشکال مختلف که البته هزینه کردن پول های نجومی و چشمگیر حرف اول را در آن می زده، سعی در نفوذ به بدنه ورزش و بخصوص فوتبال داشته هرگز از شکست هایی که نصیبش شده، نا امید نشده است و همچنان شانس خودش را امتحان می کند! از جمله پرداخت هزینه و اسپانسرینگ کاروان اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون که مورد موافقت کیومرث هاشمی قرار گرفت و تا پای امضای قرارداد هم پیش رفت. هرچند که وزارت ورزش پرونده مربوط به این پروژه همکاری را هم خیلی زود مختومه کرد تا شکستی دیگر به رقیب خودش تحمیل کند.

حتی گفته می شود دلیل اینکه اسپانسر فدراسیون کشتی که از سوی خادم پیشنهاد شد و مورد موافقت وزارت نشین ها قرار نگرفت، این مسئله بوده که رد پایی از حسین هدایتی در آن دیده شده است! هرچند که صحت و سقم این ادعا هنوز تایید و تکذیب نشده است.

 

نکته جالب توجه اینکه حتی علی دایی هم نتوانست از نفوذ نسبتا قوی خودش بین رجل سیاسی برای گرفتن مجوز همکاری هدایتی با پرسپولیس راه به جایی ببرد. هرچند که عابربانک فوتبالی ها همچنان مصرانه چشم به کرسی مدیرعاملی سرخ ها دارد و با توجه به نتایج ضعیف اخیر پرسپولیس یکبار دیگر نقش دایه مهربان تر از مادری اش را ایفا کرده و برای کمک به پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است. هرچند که محمود گودرزی به نمایندگی از دولت همچنان سد محکمی مقابل امیال و آرزوهای شخصی عابربانک است که به نظر می رسد کار سختی برای خروج از لیست سیاه دولتی ها دارد!

او اصرار عجیبی به هزینه و حضور در ورزش دارد و هر بار هم بهانه این هزینه و اصرار برای حضور را علاقه اش به این بخش و جوانان اعلام می کند در حالی که به نظر می رسد مخالفت های وزیر ورزش و مجموعه دولت با پررنگ شدن او دلایل دیگری دارد که هر از گاهی برخی از آنها در رسانه ها افشا می شود.

اخبار ورزشی - پیام نو

 


ویدیو : همه تلاش های آقای عابربانک برای رسوخ به ورزش ایران!