همه بدشانسی های کی روش : در فاصله یک ماه و نیم باقی مانده تا ماه جهنمی فوتبال ...


در فاصله یک ماه و نیم باقی مانده تا ماه جهنمی فوتبال ایران حالا کارلوس کی روش نمی تواند حساب زیادی روز لژیونرهایش بکند. بازیکنانی که از اوج آمادگی به نیمکت نشینی رسیده اند. این شاید همه بدشانسی کی روش برای بازی های خرداد ماه باشد. تماشا: حال کارلوس کی روش خوب بود تا همین دو ماه پیش. او یک اشکان دژاگه داشت که در باشگاه فولام بازی می کرد، یک رضا گوچی که که فیکس تیم دسته دومی اش بود و یک دانیل داوری هم در آب نمک داشت که اگر خواست به تیم ملی دعوت کند.

اوضاع و شرایط اما امروز برای او خوب نیست. در فاصله یک ماه و نیم باقی مانده تا ماه جهنمی فوتبال ایران حالا کارلوس کی روش نمی تواند حساب زیادی روز لژیونرهایش بکند. بازیکنانی که از اوج آمادگی به نیمکت نشینی رسیده اند. این شاید همه بدشانسی کی روش برای بازی های خرداد ماه باشد.

بدشانسی یعنی , بدشانسی چیست ؟ , بدشانسی

اشکان دژاگه

داستان او خیلی به بازی کردن در باشگاه فولام ربطی نداشت. او چه زمانی که بازی می کرد و چه زمانی که روی نیمکت بود برای تیم ملی مثل یک سرباز می دوید و می جنگید. حضور اشکان دژاگه برای تیم ملی ایران امید برای صعود به مرحله بعد بود. مصدومیت مچ پای دژاگه اما شرایط بدی برای تیم ملی به وجود آورده.



رضا گوچی

مهاجم اصلی تیم سنترویدن اینقدر خوب بازی می کرد که علی رغم درگیری با سرمربی اش در ترکیب اصلی بود. سنترویدن او را فروخته بود و سرمربی می خواست اتولیته اش را نشان دهد اما آمادگی ویژه رضا سبب شد که او را به زمین بفرستد و خب گل هم می زد. رضا هر چند در تیم دسته دومی بازی می کرد اما این روزها که به تیم دسته اولی استاندارد لیژ آمده شرایط خوبی ندارد. گوچی دو بازی است که حتی روی نیمکت هم نمی نشیند.



دانیل داوری

دروازه بان اول برانشواگ با رکورد کلین شیت ها به تیم ملی دعوت شد. در روزهایی که کارلوس کی روش نمی خواست به مهدی رحمتی اعتماد کند، داوری را به تیم ملی دعوت کرد. دانیل داوری اما ترکیب اصلی را با گل های بدی که خورد از دست داد و بدتر اینکه ممکن است در تیمش هم نماند. سرمربی تیم درخواست خرید دروازه بان برای بوندس لیگا داده.



شجاعی و رفقا


مسعود شجاعی فقط 8 دقیقه در بازی آخر اوساسونا بازی کرده. او مدت زیادی است که مصدومیت را پشت سر گذاشته اما نمی تواند به ترکیب اصلی تیم راه پیدا کند. البته اوضاع از حقیقی بهتر است. دروازه بان سابق پرسپولیس حتی یک جلسه هم برای روبین کازان بازی نکرده. حالا کی روش است و این فهرست مصدومان. او برای هفته جهنمی دیگر نهمی تواند خیلی به لژیونرهای آماده اش دل خوش کند.



دوری «آتشکده» از ترکیب اوربرو

در ادامه مصدومیت و بدشانسی های لژیونرهای ایرانی، ویلیام آتشکده هم در ترکیب اوربرو قرار نگرفت. لژیونر تازه ملی پوش شده ایرانی اوربرو سوئد همچنان در حال پشت سر گذاشتن دوره نقاهت بوده و تا بازگشت به ترکیب تیمش فاصله دارد.

 ویلیام سیروس آتشکده که اوایل سال جاری در دیدار ایران و کویت برای اولین بار توسط کارلوس کی روش به اردوی ملی پوشان دعوت شد هفته گذشته دچار مصدومیت سطحی پا شضد. به نوشته یک سایت محلی، ستاره تیم دسته دومی اوربرو هم اکنون در حال پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت بوده اما تا بازگشت به ترکیب تیمش نیاز به اندکی زمان دارد.

امید نمازی، مربی تیم ملی در مورد وضعیت آتشکده به ایسنا گفت: «ویلیام اولین بار بود که در اردوی تیم ملی حاضر می شد و بیشتر برای آشنایی با فضای تیم و کار کردن در آن آمده بود. او مصدومیت کوچکی هم داشت و وضعیت او می تواند در آینده بهتر شود.»


ویدیو : همه بدشانسی های کی روش