همه آنچه در برنامه ۹۰ گذشت/ فتح‌الله‌زاده پرسپولیسی می شود! :   ازگود شهرزاد ...



برنامه 90 فتح الله زاده , آنچه در برنامه نود این هفته گذشت , هر آنچه در برنامه 90 گذشت

 

ازگود شهرزاد تا مشاجره رسولی نژاد با عادل

همه آنچه در برنامه ۹۰ گذشت/ فتح‌الله‌زاده پرسپولیسی می شود!

پرسش نظرسنجی نود، این بود که تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس این هفته در مجموع در آسیا چند امتیاز کسب می کنند ؟ ا- ۷ تا ۹ امتیاز ۲- ۴ تا ۶ امتیاز ۳- ۰ تا ۳ امتیاز . که ۶۵درصد به گزینه ۲ رای دادند و ۳۵ درصد به گزینه یک و ۵ درصد گزینه ۳ را برگزیدند .

اعتدال: برنامه ۹۰ شب گذشته مانند همیشه دیدنی بود؛ علی خسروی کارشناس داوری و پژمان منتظری ، مهمان حضوری این برنامه بودند که البته در پایان برنامه محمد رضا طهماسبی کاپیتان پیکان در قسمت پایانی برنامه حضور پیدا کرد .

فردوسی‌پور برنامه نود را با پرسش نظرسنجی که تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس این هفته در مجموع در آسیا چند امتیاز کسب می کنند ، آغاز کرد.

کارشناس داوری: ۳ پنالتی اشتباه در یک بازی !

علی خسروی کارشناس داوری اعتقاد داشت که داور بازی نفتی ها۳ پنالتی اشتباه گرفت ، در ضمن پنالتی راه آهن مقابل فولاد نادیده گرفته شد .

صادقی برای کمک به فوتبالیستی مصدوم تا سنقر رفت

امیر حسین صادقی و همسرش به دلیل کمک به یک فوتبالیست آماتور از سوی عادل فردوسی پور تقدیر شدند.

عادل فردوسی پور در برنامه این هفته ۹۰ خود با اشاره به برنامه آخر سال شان گفت:« در آن برنامه ما مهمانی ویژه داشتیم که تصصاویر سقوطش از سقف یک سالن فوتبال را پیشتر پخش کرده بودیم . در این برنامه او گفت که بیکار است اما مشکلش الان به خاطر حرکت شایسته یکی از بازیکنان خوب لیگ مان حل شده است. امیر حسین صادقی و همسرش به سنقر رفتند و برای او وسیله ای خریده اند که بتواند شاغل شود و ۱۲ یا ۱۳ میلیونی را هزینه کردند. البته می دانم امیر صادقی دوست نداشته این خبر رسانه ای شود اما خوب است که ما این نکات را بگوییم که مردم بدانند ما در میان فوتبالیست های مان ، چنین افرادی را هم داریم.

گزارشی از گود شهرزاد تنها زمین خاکی مانده برای تهران

گزارشگر جوان برنامه ۹۰ با حضور در یکی از محله های جنوب شهر تهران ، گزارشی را از آخرین زمین خاکی به جای مانده از دهه های ۴۰ تا ۶۰ فوتبال ایران تهیه کرده بود. زمینی که به گفته پیشکسوتانی مثل صادقی و سید مهدیکاظمی یا حسین یاریار ، بازیکنان بزرگی از فرشاد پیوس و ناصر محمد خانی گرفته تا مهدی پاشازاده و هاشم بیگ زاده و دیگران را به فوتبال ایران معرفی کرده است. بعد از پخش این گزارش ، علی خسروی که کارشناس داوری برنامه بود به عنوان یکی از مسئولان ورزش شهرداری منطقه ۱۵ اعلام کرد آمادگی دارند تا در صورتی که این زمین معارض نداشته باشد ، این گود را بازسازی کنند.

فتح الله زاده پرسپولیسی می شود !

علی فتح الله زاده می گوید برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه می رود.

در ادامه علی فتح الله زاده که به عنوان مهمان تلفنی روی خط برنامه ۹۰ رفته بود . او در همان ابتدا با سوالی روبرو شد از حرف هایش . جمله ای که در برنامه ورزشی شبکه جام جم گفته بود ، جمله ای در این باره که ۴ عضو هیات مدیره گفته اند رحمتی را با قد بلندش بفرستند به خط حمله تا ضربه سر بزند. فتح الله زاده گفت:« بابا این یک شوخی بوده است. الان شما مرا با یک نماینده مجلس و دو معاون وزیر ورزش در می اندازید. باید جمع کنم بروم خانه.

فتح الله زاده درباره کمپ استقلال هم گفت:« این کمپ باید ابتدا تکمیل شود تا بعد زمین شهری ، سندش را به استقلال بدهد. این یک سرمایه بزرگ برای استقلال است.

اطلاعات کامل فوتبالی رسولی نژاد

سپس احمد رسولی نژاد ، رئیس هیات مدیره استقلال و معاون وزیر ورزش روی خط برنامه ۹۰ رفت و درباره حرف های علی فتح الله زاده گفت:« حتی اگر این حرف شوخی هم باشد ، گفتن این حرف درست نیست. من انتظارش را ندارم. رشته خود من فوتبال بوده. شما دیدید که در آن مصاحبه تلویزیونی فتح الله زاده گفته بود ۴ عضو هیات مدیره می گفتند رحمتی را بگذارید خط حمله ، این حرف حتی به شوخی گفتنش هم بد است.

درگیری لفظی رسولی نژاد با عادل !

در بین حرفهای رسولی نژاد ، فردوسی‌پور شیطنت کرد و گفت : درسته که علوی به سفارش شما به استقلال آمد ؟ رئیس هیات مدیره استقلال که انتظار چنین سوالی را نداشت عادل را متهم به دروغگویی کرد و اظهار داشت: هر کسی که با من در مورد مسائل فنی حرف میزند به زرینچه می گویم که به مظلومی انتقال دهد .

وی ادامه داد : من خودم رشته ام فوتبال بوده و همه بازیکنان را هم می شناسم. من که می دانم والدس دروازه بان بارساست ، کاسیاس در رئال مادرید است ، نویر دروازه بان بایرن است ، مهاجم شان گومز است و آلکس دل پیرو هم مهاجم یونتوس است. من با این اطلاعاتم یعنی نمی دانم پست بازی رحمتی چه است؟ من که همه بازی های این تیم را می روم ببینم ،بارها با رحمتی جلسه داشتم و حرف زدم ، چطور ممکن است که من ندانم او دروازه بان است ، واقعا فکر می کنم حتی این حرف را به شوخی گفتن هم زشت است چون باعث می شود خدای ناکرده مردم فکر کنند اعضای هیات مدیره ما ... هستند!

در قسمت پایانی برنامه ۹۰ در غیاب فرهاد کاظمی محمد رضا طهماسبی کاپیتان پیکان به برنامه ۹۰ آمد و در مورد چگونگی صعود این تیم سخن گفت .

منبع:  تابناک


ویدیو : همه آنچه در برنامه ۹۰ گذشت/ فتح‌الله‌زاده پرسپولیسی می شود!