همسر و دخترش را كشت : همسر و دخترش را كشت مردی كه در پی اختلاف خانوادگی، همسر ...



همسر و دخترش را كشت

مردی كه در پی اختلاف خانوادگی، همسر و دختر جوان خود را در خانه‌شان در شهرك فردوسیه شهریار كشته بود، خود را به پلیس تسلیم كرد.

حوادث -  ظهر روز چهاردهم آذر مردی با حضور در كلانتری فردوسیه شهریار، خود را قاتل معرفی و از ماموران درخواست كرد او را دستگیر كنند.

ماموران كلانتری برای مشخص شدن صحت گفته‌های متهم، همراه وی به خانه‌اش در طبقه پنجم یك مجتمع مسكونی در شهرك فردوسیه اعزام و با ورود به این خانه با اجساد یك زن میانسال و یك دخترجوان مواجه شدند. با انتقال اجساد به پزشكی قانونی معلوم شد یك ساعت از مرگ آنها می‌گذرد.

در این مرحله متهم به قتل به پلیس آگاهی شهریار در غرب استان تهران منتقل شد . متهم كه خود را پدر خانواده معرفی می‌كرد، به قتل همسر و دختر جوانش اعتراف كرد و گفت: از چندی پیش میان من، دخترم و همسرم اختلاف‌هایی وجود داشت و هر روز دامنه آن بیشتر می‌شد و همین موضوع باعث شده بود مدام با آنها درگیر شوم.

روز حادثه ابتدا چند ضربه‌ با چاقو به دخترم زدم. همسرم كه در اتاق دیگری بود، با شنیدن صدای فریاد و كمك ‌خواهی فرزندمان سراسیمه به اتاق نشیمن آمد و با دیدن پیكر مجروح دخترم و چاقوی خون‌آلود در دست من، وحشت كرده و برای نجات دخترم به سمتم آمد تا چاقو را از من بگیرد، اما در كمال عصبانیت چند ضربه نیز به وی زدم كه او هم بشدت زخمی شد. بعد از مرگ آنها یك ساعت بعد خود را به پلیس تسلیم كردم./جام جم آنلاین

 


ویدیو : همسر و دخترش را كشت