همسر نخست‌ وزیر هند سوژه شد! : در حالی که رسانه‌های جهان مشغول پوشش سفر باراک ...


در حالی که رسانه‌های جهان مشغول پوشش سفر باراک اوباما به هند بودند، روزنامه واشنگتن‌پست به موضوع همسر جدا شده نخست‌وزیر هند پرداخت. خبرگزاری ایسنا: در حالی که رسانه‌های جهان مشغول پوشش سفر باراک اوباما به هند بودند، روزنامه واشنگتن‌پست به موضوع همسر جدا شده نخست‌وزیر هند پرداخت.

در گزارش واشنگتن پست آمده است: "جاشودابن چیمانلال مودی" همسر نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند است که همواره منتظر وی بوده است.

در جریان ضیافت شام مودی با باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا و هیات همراهش، جای همسر مودی در کنار وی خالی بود. مودی 64 ساله که چندین دهه ازدواج دوران نوجوانی خودش را پنهان کرده بود، سرانجام سال گذشته اعتراف کرد که همسرش وجود دارد.

نخست وزیر ترکیه , مستند آقای نخست وزیر , نخست وزیر عراق

طبق این گزارش، همسر مودی معلمی بازنشسته است که در شهر کوچکی در ایالت گجرات زندگی می‌کند.

همسر مودی می‌گوید: سال‌هاست که با او حرف نزده‌ام. امیدوارم که روزی به عنوان بانوی اول به دهلی نو بروم. اگر او به من زنگ بزند، می‌روم. من تمام سخنرانی‌های او را از تلویزیون گوش می‌کنم. زمانی که صدای او را می‌شنوم، حس بسیار خوبی دارم. من می‌خواهم که او تمام وعده‌هایش را برای مردم عملی کند و این دعا را می‌کنم.

واشنگتن‌پست به نقل از بیوگرافی‌نویس مودی نوشت: ماهیت ازدواج آنها مشخص نیست. مراسمی میان آن دو به عنوان زن و شوهر برگزار شده اما آنها با یکدیگر زندگی نکرده‌اند. خانواده مودی می‌گوید که آنها زندگی مشترک نداشته‌اند. مودی یک هندوی متدین است که در زندگی مذهبی غوطه‌ور است.

دیدار روحانی و نخست وزیر انگلیس , نخست وزیر ایران , نخست وزیر کانادا

طبق گزارش واشنگتن‌پست، مودی در آن زمان از گجرات خارج شد و هرگز پیش همسرش برنگشت اما وی را طلاق هم نداد.

همسر مودی به همراه برادرش در شهر کوچک اونجها در ایالت گجرات زندگی می‌کند و پس از مراسم ازدواج تنها یک بار در مراسم دعا معبد همدیگر را دیده‌اند. اما حتی یک کلمه حرف نزدند.

واشنگتن پست نوشت: مودی تنها زمانی اقرار کرد که همسر دارد که می‌خواست نامزد نخست‌وزیری شود. در دوران کمپین انتخابات نیز همسرش برای مدتی در انظار عمومی دیده نشد و پس از پیروزی او چندین مامور امنیتی برای حفاظت از جان وی مستقر شدند.

برادرزن مودی گفت: خواهر من باید با اتوبوس این طرف و آن طرف برود، برای ماموران غذا درست کند. این چه عدالتی است؟ آیا همسر نخست‌وزیر نباید ماشین داشته باشد؟


ویدیو : همسر نخست‌ وزیر هند سوژه شد!