همسر مهناز افشار: دروغ می گویند : هیچ گاه داستان ازدواج پسر محمد علی رامین ...


هیچ گاه داستان ازدواج پسر محمد علی رامین با مهناز افشار برای ما سوژه خاصی نبوده است. جنجال ها جالب بود اما ما سعی می کردیم در بیشترین حالت راوی ماجرا باشیم. حتی بچه دار شدن این زوج در آمریکا یا آلمان هم نکته مهمی محسوب نمی شد.



روزنامه هفت صبح: هیچ گاه داستان ازدواج پسر محمد علی رامین با مهناز افشار برای ما سوژه خاصی نبوده است. جنجال ها جالب بود اما ما سعی می کردیم در بیشترین حالت راوی ماجرا باشیم. حتی بچه دار شدن این زوج در آمریکا یا آلمان هم نکته مهمی محسوب نمی شد.

دو سایت اصولگرا و یک سایت اصلاح طلب مطالبی را منتشر کردند که خبر از سوءاستفاده یاسین رامین از نزدیکی پدرش با مناصب دولت داشت. این اتفاق خوشایندی نبود و همه منتظر پاسخ رامین بودند.

دیروز یاسین رامین در گفتگو با یک سایت خارج از کشور به شکل مبسوط به این اتهامات پاسخ داد که در اینجا بخش های کوچکی از آن را برای تان نقل می کنیم. به نظر می رسد با آقازاده بودن هم مشکلی ندارد. تاکید می کند با محمد علی رامین تفاوت نظر و رویه دارد اما در گفتگوها، با احترام از پدر یاد و منتقدان او را به انصاف دعوت می کند...

در مورد نقش او در واردات شیر خشک فاسد

من به خیلی چیزها متهم شده ام، موضوع شیر خشک جدیدترین آنهاست. برای من و همسرم که به تازگی پدر و مادر شده ایم وارد کردن شیر خشک فاسد و مرگ کودکان بی گناه به واسطه آن، یک جنایت غیرقابل گذشت است. بنده نه تنها طرح ادعاهای کذب را محکوم می کنم بلکه در این مورد خاص، اگر توسط هر کسی شیر خشک فاسد به کشور وارد شده، از تمام مسئولان تقاضای رسیدگی فوری به موضوع را دارم.

درباره حاشیه های زندگی خصوصی اش

ما در کشورمان چند پدیده داریم که به حاشیه سازی منجر می شود. یکی شهرت ستیزی، یکی ثروت ستیزی و دیگری آقازاده بودن است. هر کس که معروف است یا توان مالی اش از یک حدی فراتر برود و علنی شود، دچار مسائل و مواردی از این دست می شود اما فکر می کنم شهرت ستیزی هنوز بالاتر از ثروت ستیزی است.

همسر مهناز افشار , بازداشت همسر مهناز افشار , دستگیری همسر مهناز افشار

درباره مطالب مربوط به پدرش محمد علی رامین


نوشته شده محمد علی رامین با شروع دولت نهم به ایران آمده که این دروغ است. ایشان در زمان آقای هاشمی به کشور برگشتند و از همان موقع در فعالیت های دولتی به طور مستمر حضور داشتند اما سال 88 که پدر من معاون مطبوعاتی بودند یک سال بسیار ملتهب و پرتلاطمی بود.

به تعبیر من سال 88 برگ تاریکی از دفتر تاریخ ما بود. چند ماه از انتخابات گذشته بود اما فضای کشور بسیار پرالتهاب بود. هر روز هم افراد بسیاری متحمل هزینه و آزار می شدند. موج دستگیری ها و تلفات و اتفاقات تلخی که همه می دانند. در چنین شرایطی پدرم معاون مطبوعاتی بود.

نکته ای که همیشه از آن عبور می شود این است که معاون مطبوعاتی در هیچ دوره ای در خصوص نحوه برخورد با مطبوعات استقلال عمل و رأی نداشته است و هیات نظارت بر مطبوعات متشکل از افرادی است که هر کدام از آنها نماینده ارکان حکومت هستند. نماینده رهبری هست، نماینده مجلس هست و نماینده هایی از خیلی ارگان های دیگر هم هستند. در ایام بعد از انتخابات کلیت نظام یکسری خطوط قرمز رسانه ای تعریف کرد که به آنها ابلاغ شد و معاونت مطبوعاتی باید آنها را اجرا می کرد. هیچ روزنامه ای بدون نظر هیات نظارت بر مطبوعات، نه می تواند توقیف شود و نه مجوز بگیرد.

زمانی که پدر من معاون مطبوعاتی شدند در ابتدای فعالیت شان به دفتر تک تک روزنامه ها به ویژه روزنامه های جریان اصلاحات رفتند و شرایط ویژه بعد از انتخابات را برای روزنامه نگاران تشریح کردند که همان موقع مورد نقد قرار گرفتند که ایشان چرا به دیدن این روزنامه ها رفته اند.

البته این را هم بگویم پدرم در آن ایام، خودش هم با پیگیری و جدیت تمام، آن سیاست ها را به اجرا درآورد. مشخصا در جریان اعمال این سیاست ها در آن دوران بسیاری از روزنامه نگاران از کار بی کار شدند، خانواده های آنها متحمل رنج و زحمت شدند و این مسائل فراموش نشدنی است. من می خواهم بگویم، به نوبه خودم از همه آنها عذرخواهی می کنم اما در آن شرایط هر کس دیگری هم معاون مطبوعاتی می شد، مجبور به اجرای آن سیاست ها بود. من دلجویی از همه آن خانواده ها و روزنامه نگاران را وظیفه خودم می دانم؛ با اینکه می دانم التیام زخم هاشان کار ساده ای نیست.

در مورد فرزند و تابعیت و این حرف ها

اصلا چرا بحث آمریکا مطرح می شود؟ بعد همان ها می آیند و می گویند نوه محمد علی رامین که همواره فروپاشی امپریالیسم را مطرح کرده، در آنجا به دنیا آمده. از رانت استفاده می کنند و می روندت تابعیت آمریکا می گیرند. این را سایت های اصولگرا بیشتر دامن زدند. من تعجب کردم که یعنی این رسانه ها برای انتشار اخبار دروغ هیچ حد و مرزی قائل نیستند؟

این مطلب از پایه و بنیان غلط بوده و به آن پاسخ دادیم. بعد از جواب ما گفتند پس حالا ثابت کنید بچه را کجا به دنیا آوردید؟ یعنی ما چه جواب بدهیم چه ندهیم مدام حاشیه ها گسترده تر می شود و بعد گفتند رفتند آلمان تا بچه آنجا به دنیا بیاید و تابعیت بگیرد در حالی که حتی نمی دانستند برعکس آمریکا، قانون تابعیت آلمان اینگونه نیست و در آلمان تابعیت از والدین منتقل می شود نه از محل تولد.


ویدیو : همسر مهناز افشار: دروغ می گویند