همسر البغدادی: ابوبکر استاد دانشگاه بود : سجا الدولامی به تازگی مصاحبه‌ای با ...


سجا الدولامی به تازگی مصاحبه‌ای با روزنامه سوئدی "اکسپرسن" انجام داد. باشگاه خبرنگاران جوان: سجا الدولامی به تازگی مصاحبه‌ای با روزنامه سوئدی "اکسپرسن" انجام داد.

به گزارش ز نیویورک پست، سجا الدولامی – همسر سابق ابوبکر بغدادی – به تازگی مصاحبه‌ای با روزنامه سوئدی "اکسپرسن" انجام داد. او همسر سابق یکی از خطرناک‌ترین تروریست‌های جهان بود. با این وجود، وی مدعی است از اینکه همسرش سرکرده گروه تروریستی داعش است بی‌خبر بوده است. همسر سابق ابوبکر البغدادی او را کمی خشن و در عین حال یک مرد عادی در خانواده توصیف می‌کند که به صورت غیر طبیعی در روزهای آخر زندگی مشترک ناپدید شد.

وی گفت: من در ابتدا تصور می‌کردم بغدادی یک مدرس دانشگاه به نام هشام محمد است. او یک انسان عادی بود. اینکه وی چگونه به سرکردگی یکی از بزرگترین سازمان‌های تروریستی جهان رسید، یک راز است.

سجا در ادامه گفت همسر اول من یک مبارز عراقی بود که کشته شد و مرا با پسران دوقلویم تنها گذاشت. دایی من، ابوبکر را به عنوان همسری برای من و پدری برای فرزندانم معرفی کرد. ازدواج من با بغدادی در سال 2009 تنها چند ماه طول کشید و این وصلتی شاد برای من نبود. او به جز مواردی که دستور می‌داد به ندرت سخن می‌گفت. وی افزود: او تنها به من دستور می‌داد که برایش چیزهایی بیاورم، سخنان او تنها خلاصه به  دستورات می‌شد و نه بیشتر.

وی درباره عجیب‌ترین چیزی که از بغدادی دیده بود گفت: علاقه شدید او به ناپدید شدن ناگهانی یکی از موارد عجیب رفتاری وی بود. من او را دوست نداشتم. او شخص مرموزی بود که نمی‌توانستم با او به صورت طبیعی صحبت و رابطه داشته باشم.

سجا در سال 2009 ابوبکر بغدادی را رها کرد و زمانی که در سال 2014 تلاش می‌کرد با مدارک جعلی و به صورت غیرقانونی وارد لبنان شود ،دستگیر شد. وی گفت: پس از دستگیری تصویری از ابوبکر را به من نشان دادند و از من پرسیدند که آیا وی را می‌شناسم. زمانی که آنها فهمیدند من همسر سابق بغدادی هستم شوکه شدند. هفت سال از ازدواج من با ابوبکر البغدادی می‌گذرد و واقعیت این است که من همسر سابق خطرناک‌‌‌ترین تروریست جهان بودم!

همسر ابوبکر البغدادی دستگیر شد , ابوبکر البغدادی , استاد دانشگاه

مرگ ابوبکر البغدادی , ابوبکر البغدادی از موصل فرار کرد , ابوبکر البغدادی کشته شد


ویدیو : همسر البغدادی: ابوبکر استاد دانشگاه بود