همسرم را با جنین ۹ ماهه اش كشتم :     با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان تهران ...



 

جنین دو ماهه , جنین هشت ماهه در شکم مادر , جنین 5 ماهه در شکم مادر

 

با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان تهران و البرز راز قتل زن جوان و جنین ۹ ماهه اش كشف و همسر مقتوله به جرم قتل دستگیر شد.

به گزارش فارس ، سرهنگ «حمیدرضا گل صباحی» رئیس پلیس آگاهی استان تهران و البرز با اعلام این خبر، گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری در پی شكایت پدری مبنی بر فوت مشكوك دختر ۳۵ ساله اش كه ۹ ماهه نیز باردار بوده است، رسیدگی به موضوع در دستور كار مأموران قرار گرفت.

وی تصریح كرد: با توجه به اینكه «سمانه» در شهریور سال گذشته فوت كرده بود از همان تاریخ رسیدگی به علت و چگونگی فوت نامبرده از سوی پزشكی قانونی مورد بررسی قرار گرفت تا اینكه در اردیبهشت ماه سال جاری علت مرگ برابر نظریه پزشكی قانونی مسمومیت با سم اعلام شد، بنابراین با مشخص شدن این موضوع جریان پرونده از حالت فوت مشكوك وارد مرحله تازه ای شد و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور كار قرار گرفت.

گل صباحی افزود: برای به دست آمدن سرنخ های اولیه خانواده مقتول به پلیس آگاهی دعوت و از آنها بازجویی به عمل آمد و مشخص شد كه «سمانه» در مدت ۱۳ سال اول زندگی خود نازا بوده و قادر به بچه دار شدن نبوده است و همین امر باعث اختلاف شدید در زندگی آنها شده بود به همین خاطر شوهر وی به نام «عباس» پس از آشنایی با زن دیگری به نام «مینا» تصمیم به ازدواج مجدد می گیرد و این موضوع را نیز با همسرش در میان می گذارد که با مخالفت شدید وی مواجه می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان تهران و البرز گفت: برابر اظهارات خانواده مقتول، با وجود اینکه مشکل ناباروری سمانه مرتفع شده بود اما همسرش ارتباط خود را با «مینا» قطع نمی كند و به صورت پنهانی و نامشروع با مینا رابطه داشته است و به همین خاطر با به دست آمدن این اطلاعات عباس و مینا به پلیس آگاهی دعوت شده و تحت بازجویی قرار گرفتند.

گل صباحی افزود: «عباس» با ارائه دست نوشته ای كه مدعی بود از سمانه به جا مانده است ادعا کرد كه همسرش اقدام به خودكشی كرده و قبل از این اقدام علت خودكشی خود را نوشته است.

سرهنگ گل صباحی اظهارداشت: با توجه به تناقض گویی های عباس و مینا آنها تحت كنترل نامحسوس قرار گرفتند تا اینكه سرنخ های دیگری مبنی بر اینكه عباس در قتل همسرش دست داشته است به دست آمد بنابراین با هماهنگی مقام قضایی نامبرده دستگیر و تحت بازجویی های فنی پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان تهران و البرز گفت: «عباس» پس از ارائه مدارك و مستندات لازم و تفهیم دلایل لب به اعتراف گشود و اذعان كرد كه همسرم پس از باردار شدن و پی بردن به ارتباط من و مینا اشتیاق چندانی به زندگی با من نداشت و همیشه بدخلقی می كرد و این رفتار او باعث شد که روز حادثه عصبانی شده و با تهیه سم كشنده نقشه قتل را طرح ریزی کرده و همسرم نیز در شهریور ۸۹ وقتی سم را خورد، حالش وخیم شده و پس از انتقال به بیمارستان در حالی كه جنین ۹ ماهه در شكم داشت فوت كرد.

گفتنی است ، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.... / خبرگزارى فارس


ویدیو : همسرم را با جنین ۹ ماهه اش كشتم