هلاکت شرور مسلح در کرمان + عکس : هلاکت شرور مسلح در کرمان + عکس فرمانده انتظامی ...



هلاکت شرور مسلح در کرمان + عکس

فرمانده انتظامی استان کرمان از هلاکت یک شرور مسلح در محور بم - تهرود و کشف یک و نیم تن مرفین و تریاک در عملیات شب گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار "حسین چناریان" در تشریح این خبر اظهار داشت: پلیس استان با اشرافیت اطلاعاتی خود در منطقه و پس از اقدامات چند ماهه فنی و تخصصی، یک باند تهیه و توزیع مسلحانه مواد مخدر را شناسایی و دستگیری اعضای آن را در دستور کار خود قرار داد.

وی ضمن اشاره به شناسایی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، گفت: ماموران انتظامی اقدام به کمین و گشت زنی نامحسوس در این مسیرها نمودند تا اینکه شامگاه گذشته یک دستگاه خودروی پرادو در مناطق خاکی و صعب العبور نزدیک محور بم – تهرود، وارد کمین شده و راننده آن بدون توجه به دستور ایست پلیس، با افزودن بر سرعت خود و تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشت.

 

کرمان موتور , کرمان خودرو , کرمان

وی تاکید کرد: در این عملیات ماموران انتظامی نیز با گشودن آتش، خودروی پرادو را متوقف کرده و یک شرور مسلح را به هلاکت رساندند.

سردار "چناریان" تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متوقف شده یک هزار و 345 کیلوگرم تریاک، 105 کیلوگرم مرفین، تعدادی سلاح غیرمجاز، مقادیری مهمات، یک دوربین دید در شب و یک دستگاه تلفن همراه ماهواره ای کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: جهش علمی پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان موجب شده است تا ماموران انتظامی قادر به کشف پیچیده ترین روش های قاچاق مواد افیونی بوده و باندهای کلان تهیه و توزیع مواد مخدر را متلاشی کنند./تابناک

 


ویدیو : هلاکت شرور مسلح در کرمان + عکس