هفت دلیل برای دوست داشتن تبلت های ویندوزی : وقتی برای اولین بار یک تبلت ویندوزی ...


وقتی برای اولین بار یک تبلت ویندوزی واقعی را در دست گرفتیم، حس تازه ای داشتیم چون بالاخره محصولی را در اختیار داشتیم که همان کاربری کامپیوتر را داشته باشد. حتی توانستیم بسیاری از نرم افزارهای معمولی موجود در کامپیوتر خانگی مان را روی آن نصب کنیم.



روزنامه هفت صبح: وقتی برای اولین بار یک تبلت ویندوزی واقعی را در دست گرفتیم، حس تازه ای داشتیم چون بالاخره محصولی را در اختیار داشتیم که همان کاربری کامپیوتر را داشته باشد. حتی توانستیم بسیاری از نرم افزارهای معمولی موجود در کامپیوتر خانگی مان را روی آن نصب کنیم. خوشحالی ما وقتی بیشتر شد که متوجه شدیم جنگجوی تازه نفس به احتمال خیلی زیاد نسبت به سایر تبلت های موجود مدت زمان بیشتری عمر خواهد کرد.

1- تبلت های ویندوزی در واقع PC های کامل در قالب یک صفحه باریک هستند و بیشتر آنها می توانند همه آنچه را که اجداد بزرگترشان قادر به انجام شان هستند، عهده دار شوند. در واقع امکان پلاگ کردن انواع ابزارهای رایانه ای به تبلت ویندوزی یکی دیگر از دلایل خرید اینگونه تبلت هاست.

هارددرایو، دی وی دی درایو، تلویزیون، صفحه کلید و ماوس را وقتی به تبلت نصب می کنید به راحتی جواب می گیرید. هر آنچه قابل اتصال به PC شما باشد به راحتی می توانید به تبلت ویندوزی تان نیز متصل کنید. حتی می توانید با اتصال مانیتورهای اکسترنال به تبلت خود یک سیستم دسکتاپ را شکل بدهید.

 فاکتورهای مهم برای خرید تبلت ویندوزی  , 5 روش برای دوست داشتن خود جدید پس از بچه دار شدن , دلیل دوست داشتن چیست

2- تبلت های ویندوزی در ابتدا ویژگی های چندان جذابی نداشتند اما هر روز بهتر از روز قبل شده اند و اکنون به سرعت فراگیر شده و نیازهای کاربران را پاسخ داده اند.

ویندوز 8.1 به ویژه درخواست های کاربران را به خوبی جواب می دهد و تجربه لمسی بودن را به اوج خود رسانده است. ویژگی های جدید در آپدیت یک ویندوز 8.1 نیز بر مزایای استفاده از تبلت ویندوزی افزوده است.

3- بسیاری از تبلت ها در فرم هیبریدی موجودند یعنی صفحه ای که با اتصال به یک داک، به لپ تاپ تبدیل می شود؛ در حالی که تبلت ها با دیگر پلتفرم های قابل استفاده با صفحه کلیدهای اکسترنال هستند، تعداد کمی را می توان پیدا کرد که به اندازه تبلت های هیبریدی ویندوز ساختاری مشابه لپ تاپ پیدا می کنند. با تبلت هیبریدی ویندوزی می توانید هم تبلت داشته باشید و هم لپ تا پو با یک چرخش می توانید نوع نیاز خود را مشخص و رفع کنید. با تبلت 10 و 12 اینچی وقتی صفحه کلید به آن وصل است، در واقع در حال استفاده از یک لپ تاپ هستید. ویندوز هنگام چرخش تبلت هیبریدی به نرمی سوییچ می شود.

4- وجود آفیس آن هم نسخه کامل، حلال مشکلات یک کارمند در اداره است. با داشتن آفیس کامل روی تبلیت که لپ تاپ می شود، همه چیز بر وفق مراد کاربر تبلت ویندوزی است. نسخه های آفیس روی سایر پلتفرم ها مانند افیس روی ویندوز به صورت بومی عمل نمی کند و این یک مزیت بزرگ برای دارندگان تبلت ویندوزی است.

5- انجام واقعی کارها روی تبلت ویندوزی مزیت دیگری است که باید به آن اشاره کرد. همانطور که اشاره شده اغلب شرکت ها برای ادامه کار به آفیس نیاز دارند و نمی خواهند هزینه اضافی نیز پرداخت کنند. بنابراین خرید تبلت با سایز بزرگ که آفیس با حداقل قیمت روی آن نصب شده است، می تواند ایده آل باشد. این تبلت های ویندوزی در واقع یک PC کامل محسوب می شوند و می توانند تمامی درخواست ها را هندل کنند.

6- وجود app های متنوع دیگر مزیت این تبلت هاست. هر چند app ها روی ویندوز store کمتر از اپ استور و گوگل پلی است اما فروشگاه ویندوز به سرعت در حال رشد است و برنامه ها را می توان در تنوع گسترده تری داشت، ضمن اینکه تبلت با نسخه کامل ویندوز به دلیل امکان دسترسی به مجموعه عظیمی از app ها، وسعت عمل بیشتری پیدا می کند و تا زمن عرضه app های جدیدتر نیز می توان از نرم افزارهای معمولی ویندوز بهره گرفت.

7- تمام مرورگرهای وب PC روی تبلت های ویندوزی کار می کنند با این تفاوت که روی تبلت ویندوزی درست مانند PC کار می کنند و تجربه دسکتاپ را روی تبلت می آورند.


ویدیو : هفت دلیل برای دوست داشتن تبلت های ویندوزی