هفت بازیکنی که مورینیو برای تیم جدیدش می خواهد : هفت بازیکنی که مورینیو برای ...



آیا برای وام ازدواج ضامن می خواهد؟ , مالدیو برای ایران ویزا می خواهد؟ , دانلود تلگرام برای کامپیوتر

هفت بازیکنی که مورینیو برای تیم جدیدش می خواهد

روزنامه دیلی میرر انگلیس خبر داد که سرمربی برکنار شده رئال مادرید برای بازگشت به چلسی جذب 7 بازیکن جدید را شرط قرار داده است.

رئال مادرید سرانجام پس از سه سال به همکاری خود با ژوزه مورینیو پایان داد. هر چند هنوز تیم بعدی مورینیو مشخص نشده است اما از انگلیس خبر می رسد که به زودی آقای خاص به تیم مورده علاقه اش چلسی برخواهد گشت تا روزهای خوب خود با این تیم را باردیگر زنده کند.

روزنامه دیلی میرر انگلیس خبر داد که مورینیو برای بر عهده گرفتن هدایت چلسی جذب چند بازیکن را شرط قرار داده است.

این روزنامه انگلیسی نوشت: مورینیو در گام نخست از سران چلسی خواسته است که فرناندو تورس مهاجم اسپانیایی خود را بفروشند و به جای او رادامل فالکائو مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید را جذب کنند. او همچنین از آبراموویچ روس خواسته است تا مروان فلاینی و هالک را به استمفوردبریج بیاورد.

در ادامه گزارش میرر آمده است: چلسی در فصل جابجایی باید حدود 100 میلیون پوند هزینه کند. آندره شورله(لورکوزن)، ایسکو(مالاگا)،مانگالا(پورتو) و کورتوا سنگربان اتلتیکو مادرید از دیگر بازیکنانی هستند که مورینیو خواستار جذب آنها در چلسی شده است. چلسی برای آوردن این بازیکنان کار سختی پیش رو دارد چرا که بسیاری از باشگاه های اروپایی هم به دنبال جذب آنها هستند به عنوان مثال بسیاری از باشگاه های اروپایی از جمله رئال مادرید و بایرن مونیخ تمایل به بستن قرارداد با ایسکو جوان طلایی فوتبال اسپانیا دارند و این باعث می شود تا کار چلسی برای متقاعد کردن او سخت باشد.

مورینیو در رئال مادرید سالانه 12 میلیون یورو دریافت می کرد به احتمال زیاد این رقم با آمدن او به چلسی به 15 میلیون یورو افزایش خواهد یافت./ایسنا

 

 

 


ویدیو : هفت بازیکنی که مورینیو برای تیم جدیدش می خواهد