هفته سوم لیگ برتر فوتسال : هفته سوم لیگ برتر فوتسال با تداوم پیروزی‌های تاسیسات ...


هفته سوم لیگ برتر فوتسال با تداوم پیروزی‌های تاسیسات دریایی، مدافع عنوان قهرمانی همراه شد. خبرگزاری ایسنا: هفته سوم لیگ برتر فوتسال با برگزاری سه دیدار از ساعت 17 آغاز شد که در مهم‌ترین دیدار، یاسین پیشرو قم میزبان تاسیسات دریایی، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بود. در پایان بازی شاگردان وحید شمسایی میزبان قمی خود را با نتیجه سه بر دو شکست دادند.

با این پیروزی، تاسیسات دریایی از سه بازی، 9 امتیازی شد و یاسین پیشرو هم با سه امتیاز از همین تعداد بازی در انتهای جدول قرار گرفت.

در این بازی محمد کوهستانی دو گل یاسین پیشرو و محمد کشاورز، اصغر حسن زاده و قاسم عروجی گل های تاسیسات را وارد دروازه کردند.

در دیگر بازی امروز کاشی نیلو در اصفهان به مصاف میثاق تهران رفت که این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود کاشی نیلو تمام شد. با این نتیجه میثاق شش امتیازی باقی ماند و کاشی نیلو به نخستین سه امتیاز خود دست یافت.

ابراهیم حسینی (2 بار)، مسعود فلاحی و حمید یوسفی برای کاشی نیلو و عارف بلوکی برای میثاق گل زدند.

در سومین و آخرین بازی امروز فردوسی مشهد قعر جدولی از حفاری اهواز شش امتیازی پذیرایی کرد. این دیدار با تساوی پر گل 4 بر 4 تمام شد.

شاگران حسن زاده با این تساوی هفت امتیازی شدند تا کماکان در بالای جدول قرار بگیرند. فردوسی هم با کسب این نتیجه یک امتیازی شد.

برای فردوسی بابک سهرابی، هاشم محمدی، ابراهیم حاجتی و یار حریف و برای حفاری فرید نمازی (2 گل)، محمد شجری و شهاب طالب گلزنی کردند.

سایر بازی های این هفته روز جمعه از ساعت 17 برگزار می شود که بدین شرح است:

شهروند ساری – مقاومت البرز

شهید منصوری قرچک – فرش‌آرای مشهد

مس سونگون – دبیری تبریز

آذرخش بندرعباس – گیتی‌پسند اصفهان


ویدیو : هفته سوم لیگ برتر فوتسال