هشدار اسرائیل به حزب الله در مورد جنگ با ایران! : هشدار اسرائیل به حزب الله ...



هشدار اسرائیل به حزب الله در مورد جنگ با ایران/سند

العربیه: «یک افسر بلندپایه در ستاد مشترک ارتش اسرائیل به حزب الله لبنان نسبت به واکنش این گروه شبه نظامی لبنانی در قبال حمله احتمالی اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران، هشدار داد.»

 

سایت ایران هشدار , شعر در مورد ایران , تحقیق در مورد فرهنگ بومی ایران

به گزارش جام نیوز، سایت العربیه(Al Arabiya)، روز سه شنبه 24 مرداد(August 14) نوشت: «یک افسر بلندپایه در ستاد مشترک ارتش اسرائیل به حزب الله لبنان نسبت به واکنش این گروه شبه نظامی لبنانی در قبال حمله احتمالی اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران، هشدار داد. روزنامه اسرائیلی "یدعوت احرنوت" روز سه شنبه به نقل از این افسر بلندپایه ارتش اسرائیل نوشته است: "نصیحت من به حزب الله این است که ما را امتحان نکند." او ضمن تهدید به این که پاسخ اسرائیل به حزب الله "بسیار دردناک" خواهد بود، گفت: "شش سال از جنگ دوم با لبنان می گذرد، شش سالی که آرام بود. پس از جنگ آینده شاهد 10 سال آرامش خواهیم بود."»

این سایت ادامه داد: «این روزنامه خاطرنشان کرده است که هشدار مقام نظامی اسرائیلی پس از گزارش های دریافتی از لبنان صورت می گیرد که از عزم حزب الله از ایستادن در کنار ایران در هر جنگی حکایت می کند. این گزارش ها تاکید می کند که حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان قصد دارد در صورت قرار گرفتن ایران در معرض حمله احتمالی، با تمام توان در کنار این کشور بایستد. نبیل قاووق یکی از رهبران حزب الله لبنان هم گفته است که اسرائیل از موشک های این گروه شبه نظامی لبنانی می ترسد.»

العربیه افزود: «عضو ستاد مشترک ارتش اسرائیل گفته است: "توانایی های خود در جنگ، یورش زمینی و عملیات اطلاعاتی را بهبود بخشیدیم. آن چه که در سال 2006 رخ داد، تکرار نخواهد شد." او تاکید کرد: "نه تنها حزب الله بلکه همه لبنان هزینه پرداخت خواهد کرد." اشاره این مقام اسرائیلی به جنگ 33 روزه اسرائیل با حزب الله لبنان است. این جنگ پس از ربوده شدن 2 سرباز اسرائیلی توسط نیروهای حزب الله لبنان آغاز شد. اسرائیل با وجود حملات شدید خود به لبنان و کشته شدن بیش از هزار غیر نظامی لبنانی، اما نتوانست به همه اهداف خود دست یابد.»/جام نیوز

 

سخنان کوروش کبیر در مورد ایران , نظر مردم کره جنوبی در مورد ایران , تحقیق در مورد آثار تاریخی ایران


ویدیو : هشدار اسرائیل به حزب الله در مورد جنگ با ایران!