هشدار احمدی نژاد به روسیه: خسارت اس 300 را می گیریم : رئیس جمهور با اشاره به ...



رئیس جمهور با اشاره به لغو یك‌طرفه‌ برخی قراردادهای دفاعی با ایران توسط برخی كشورها، این قراردادها را لازم‌الاجرا دانست و گفت كه در صورت اجرا نشدن این قراردادها، ملت ایران حقوق و خسارت‌های خود ‌خواهد گرفت.

 

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع مردم بجنورد تأكید كرد: الان ایران در شرایطی است كه برای سركوب كردن و شكست دادن و ذلیل كردن مستكبران فقط مردم استان خراسان شمالی و بجنورد كفایت می‌كند.

وی افزود: آنها به گمان خود می‌خواهند جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرند اما همه اندیشه‌ها، دست‌ها، قدم‌ها و اراده‌ها در ایران به هم پیوسته است و تا ساختن كامل ایران و رساندن ایران به قله‌های پیشرفت جهانی از پا نخواهد نشست.

رئیس جمهور با بیان اینكه آنها به گونه‌ای فكر می‌كنند كه انگار ملت ایران به آنها نیاز دارد، ادامه داد: آنها گمان می‌كنند باید دست‌مان را ‌جلوی آنها دراز كنیم و به همین دلیل برای ما شرط می‌گذارند؛ در حالی كه ملت ایران نیازی به آنها ندارد و هر چیزی نیاز داشته باشد، با تكیه بر همت‌های الهی مردم خواهد ساخت.

احمدی‌نژاد با اشاره به صدها سال مرجعیت علمی و تمدنی، فرهنگی، صنعتی و فناوری ایران گفت كه به لطف خدا و با همت مردم به زودی ایران دوباره مركز صدور علم اخلاق، ایمان و فناوری خواهد شد.

لغو قراردادهای موشکی

وی برخی از دولتمردان ‌و مستكبران غربی را تحت‌تأثیر شیطان خواند و خاطرنشان كرد: آنها فكر كرده‌اند اگر ‌ما را به دشمنان بفروشند و برخی قرار‌دادهای دفاعی ‌با ایران را كه پولش را گرفته‌اند، یك‌طرفه و غیر‌قانونی ملغی و متوقف كنند، به ملت ایران آسیبی وارد می‌شود، اما این قرار‌دادها معتبر است و باید اجرا شود و اگر آنها اجرا نكنند، ملت ایران حقوق و خسارت‌های خود را از آنها خواهد گرفت.

رئیس جمهور در این زمینه تأكید كرد: اگر فكر می‌كنند یك قرار‌داد فروش چند موشك را لغو كنند، ملت ایران در برابر مستكبران و مثلا دولت آمریكا كوتاه می‌آید، چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد، چرا‌كه ملت ایران برای دفاع از خودش نیاز به موشك‌های آنها ندارد و جوانان و مردم ایران با وحدت و انسجام قدرتی را خلق می‌كنند كه آنها را در كاخ‌های خود منكوب خواهد كرد.

احمدی‌نژاد با بیان اینكه برخی آنقدر فریب شیطان را خورده‌اند كه نمی‌بییند امروز در دنیا هیچ قدرتی نمی‌تواند به ملت ایران جسارت كند، ‌متحد‌شدن شوروی سابق و آمریكا با كشورهای اروپایی و برخی از كشورهای منطقه برای اقدام علیه ملت ایران را یادآور شد و اظهار داشت: آن ‌زمان ‌ملت ایران درسی به آنها داد كه تا ابد آن‌را فراموش نخواهند كرد؛ حالا كه پشم و پیل همه آنها ریخته است. اگر خیلی عرضه دارید، اوضاع كشورهای خود را جمع و جور كنید و به ملت‌های خود برسید؛ شما ‌نمی‌توانید آب بینی‌ خود را بالا بكشید.

وی ‌بهترین راه برای مستكبران را احترام به ملت‌ها و "پائین‌آمدن از خر شیطان و ‌كاخ‌های شیشه‌ای " دانست و ‌افزود: آنها باید مثل بچه بیایند و طبق قانون و بر پایه عدالت و احترام بشینند و حرف بزنند و اگر از این راه وارد شوند، ممكن است نتیجه‌ای بگیرند اما اگر بخواهند ‌با دغل و فریب و از موضع تكبر بیایند، جواب ملت ایران همانی است ‌تا امروز به آنها داده است.

رئیس جمهور ساختن ایران را یك كار فرهنگی، الهام بخش و امید دهنده به ملت‌های عدالت‌خواه‌ و مظلوم توصیف كرد و پیشرفت و اقتدار ایران را‌ مایه دلگرمی دیگران دانست.

احمدی‌نژاد با بیان اینكه امید ملت‌ها، آزادی‌خواهان، عدالت‌طلبان و مظلومان جهان به ملت ایران و جوانان سلحشور این سرزمین است، ‌ساختن ایران را نه تنها موجب پیشرفت كشور و عزت ملت ایران بلكه موجب در هم شكستن سیطره اهریمی مستكبران و باز كردن راه برای نجات همه ملت‌ها و برپایی عدالت خواند.../فارس


ویدیو : هشدار احمدی نژاد به روسیه: خسارت اس 300 را می گیریم