هشداردستگاه اطلاعاتی آلمان : ۴۵۰ آلمانی به داعش پیوستند :  اخبار بین الملل  ...



چند ایرانی به داعش پیوستند , خشونت داعش در آلمان , داعش


 اخبار بین الملل  - ۴۵۰ آلمانی به داعش پیوستند

دستگاه اطلاعاتی آلمان از افزایش تعداد آلمانی تبارهای ملحق شده به گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، دستگاه اطلاعاتی آلمان در خبری، زنگ هشدار را با اعلام پیوستن 450 آلمانی تبار به گروه تروریستی داعش به صدا درآورد و اعلام کرد که این موضوع می تواند درگیری های بین طرفداران داعش و کردها را در آلمان هم تشدید کند.

بنابراعلام دفتر فدرال حمایت از قانون در آلمان که مسئولیت امور اطلاعاتی داخلی را برعهده دارد، تعداد سلفی ها در آلمان روبه ازدیاد است و به همین ترتیب آمار نیروهای سازمان داده شده برای خدمت به داعش نیز افزایش یافته است به گونه ای که اخیرا 450 آلمانی تبار به صفوف داعش پیوسته اند.

این دفتر اعلام کرد که برخی چچنی های مقیم آلمان به سلفی های تندرو پیوسته اند و این می تواند درگیری های خیابانی را نیز از سوی کردها و طرفداران داعش در آلمان به دنبال جنگ جنجالی کوبانی تشدید کند.

درگیری های کردها با نیروهای گروه تروریستی داعش طی هفته های اخیر در شهر مرزی کوبانی واقع در مرزهای سوریه و ترکیه به شدیدترین حالت خود رسیده است.

گروه تروریستی داعش سلاح های ساخت سال 2014 را در اختیار دارد و اعضای آن از شهروندان 67 کشور هستند.

مقامات رسمی کشورهای اروپایی پیشتر اعتراف کرده بودند که بیش از سه هزار شهروند غربی بویژه انگلیس، فرانسه و آلمان عضو داعش هستند.

از سوی دیگر رسانه های چاپ فلسطین اشغالی از حضور 30 مزدور جنگی صهیونیست در کنار تروریست های تکفیری داعش در سوریه و عراق خبر داده اند.

کشورهای اردوگاه ضدسوری بویژه آمریکا، انگلیس، فرانسه و چند کشور عربی منطقه، داعش و دیگر گروههای مسلح تکفیری از جمله جبهه النصره را با هدف انجام اقدامات تروریستی و درگیری های مسلحانه علیه حکومت بشار اسد، مورد حمایت گسترده تسلیحاتی، اطلاعاتی و مالی قرار دادند.

بسیاری از گزارش ها همچنین نشان می دهد که گروه های تروریستی چند ملیتی ضد سوری با کامیون های انباشته از تسلیحات از خاک ترکیه به سوریه منتقل می شدند که هنوز این روند ادامه دارد.


  اخبار بین الملل  - ایرنا


ویدیو : هشداردستگاه اطلاعاتی آلمان : ۴۵۰ آلمانی به داعش پیوستند