هشت معمار مشهور جهان كجا زندگی می‌كنند؟ : اینطور می‌گویند كه اهالی هنر چندان ...


اینطور می‌گویند كه اهالی هنر چندان اهل نظم نیستند و معمولا خانه‌ها و كارگاه‌های‌شان یك بی‌نظمی بی‌پایانی دارد كه فقط خودشان از آ‌ن سردر‌می‌آورند. اما خانه‌های این هشت معمار مشهور جهان نشان می‌دهد این حرف‌ها افسانه‌ است. مجله منزل - مینا نویدی: اینطور می‌گویند كه اهالی هنر چندان اهل نظم نیستند و معمولا خانه‌ها و كارگاه‌های‌شان یك بی‌نظمی بی‌پایانی دارد كه فقط خودشان از آ‌ن سردر‌می‌آورند. بعضی‌ها زندگی در این شلوغی و بی‌نظمی را دلیل خلاقیت می‌دانند و می‌پذیرند كه وقتی قرار است به خانه یا كارگاه یك هنرمند بروند، یك سطحی از آشفتگی را هم همیشه باید در آن مكان‌ها ببینند اما خانه‌های این هشت معمار مشهور جهان نشان می‌دهد این حرف‌ها افسانه‌ است.

بهترین شهرهای جهان برای زندگی , افراد مشهور جهان , زندگی نامه افراد مشهور
منزل  ماریكو كوگان

 شیگرو بان - معمار ژاپنی

شهرت او بیشتر به دلیل خلاقیتش در ساخت خانه با استفاده از كاغذهای بازیافتی برای آوارگان حوادث طبیعی است. او خانه‌اش را سال 2007 در منطقه جنگلی هانگی توكیو ساخت.

اخبار هالیوود و چهره های مشهور جهان , اقوام مایا در کدام منطقه از جهان زندگی می کنند , زندگی بزرگان جهان

ساخت این خانه بخشی از چالشی با شعار «در جنگل خانه‌ای بساز بدون قطع حتی یك درخت» بود. شكل خانه شیگرو بان عجیب است؛ بدون زاویه و سردرگم در میان درختان و همین شكل نامتعارفش باعث شده خانه نورگیری مناسبی داشته باشد. داخل خانه شیگرو بان بسیار ساده است. اتاق كار او شامل چند وسیله محدود اما چشمگیر و منحصر به فرد است. بعضی‌ها خانه او را به اتاق مراقبه یك راهب تشبیه كردند.

زندگی نامه دانشمندان جهان , ارزانترین کشورهای جهان برای زندگی , انیشتین زندگی و جهان او – والتر آیزاکسون



 زاها حدید - معمار بریتانیایی - عراقی

اقوام مایا در کدام منطقه از جهان زندگی می ک  , بناهای مشهور جهان , نکات طلایی از زندگی دیوید راکفلر بزرگترین بیلیونر جهان

 او اولین زنی بود كه در سال 2004 جایزه پرایزیكر را در زمینه معماری از آن خود كرد. همچنین او در سال 2012 جایزه درجه دو (معادل زن لقب شوالیه) را از پادشاه انگلستان دریافت كرد. در حال حاضر، زاها حدید ساكن شهر لندن است. او خانه‌اش را شبیه خانه كودكی‌هایش در بغداد ساخته است. وقتی وارد خانه زاها حدید می‌شوید، حتی اگر او را نشناسید، متوجه خواهید شد كه او یك معمار است.

چپ دستهای مشهور جهان , افراد مشهور جهان که تحصیلات نداشته اند , زندگی سخت افراد مشهور

دیوارهای خانه با نقاشی‌های استادش طراحی شده است. درست مقابل این نقاشی‌ها، كارهای متاخرتری از زاها حدید می‌بینیم كه پر از انحنا و پیچ و تاب‌های زنانه است.



ماریو بلینی - معمار ایتالیایی

مناطق زیبا و مشهور در جهان , مشهور ترین مدلینگ های مرد جهان , تصاویری از دیوارهای مشهور و معروف جهان

ماریو مانند دیگر معماران ایتالیایی در میلان عاشق كتاب است. خانه او 9 كتابخانه به هم پیوسته دارد. روبه‌روی كتابخانه‌ها، حصار پله‌‌مانند فلزی است كه برای دسترسی راحت‌تر به كتاب‌ها از آن استفاده می‌كند. كنار كتابخانه طرح‌های آبستره رنگی وجود دارد كه با ریزه‌كاری‌های زیبا روی دیوارها نقاشی شده و زیبایی خانه را كامل كرده است.

تاریخ زندگی ملکه های جهان , رمان های مشهور جهان , گران ترین جشن های عروسی در میان افراد مشهور جهان



دیوید چیپرفیلد - معمار بریتانیایی

بازارهای مشهور جهان کدامند , دوره زندگی برترین عکاسان جهان , کارگردان های مشهور جهان

چیپرفیلد بعد از اینكه بازسازی و ساخت موزه جدید برلین را قبول كرد به آلمان مهاجرت كرد. هر چند این پروژه در سال 2008 تمام شد اما دیوید همچنان در آلمان ماند. خانه و استودیوی چیپر فیلد یك ساختمان چند تكه‌ بتونی است.

بهترین شهر های جهان برای زندگی , وفادارترین زوج های مشهور جهان را بشناسید از مریل استریپ تا بکهام تصاویر , عکاسان مشهور جهان

داخل خانه هم از دیوارهایی با ظاهر زمخت و دو رنگ تشكیل شده است. اما مبلمان خانه به رنگ سبز مخملی است و باعث شده به فضای بتونی و بی‌رنگ خانه رنگ خوبی بدهد. این سبك خانه با دكوراسیونش حسابی مدرن است؛ خانه‌ای ساده با مبلمان كم و رنگی. او برای جدا كردن اتاق نشیمن از آشپزخانه یك كتابخانه سراسری بزرگ ساخته است.



ماریكو كوگان - معمار برزیلی

 فیلم تاثیرگذار جهان زندگی  , ماجراجویی در غارهای مشهور جهان , روایت زندگی مردی که معمار محبت بود

او در طبقه دوازدهم ساختمانی زندگی می‌كند كه خودش آن را طراحی كرده است؛ ساختمانی به بلندای آسمان كه نمادی از فضای روشن و آزاد زادگاهش برزیل است. وقتی به درون آپارتمان كوگان نگاه می‌كنیم، حس گریز از مركز به ‌ما دست می‌دهد. درست در وسط خانه یك پیانوی رویال حس و حال یك میز را القا می‌كند. روی دیوارهای چوبی خانه هم پر از یادگاری و خرت و پرت‌های هر چند ارزان‌قیمت اما جذاب جناب معمار است.

مشهور ترین خواننده جهان , 10 سایت های برتر خودرو مشهور جهان , زندگی افراد مشهور



ماسیمیلان و دوریانا فوكساز - معمار ایتالیایی

پرتره های مشهور جهان , دانلود موسیقی کنسرت مشهور ترین آهنگ های جهان , تمامی افراد مشهور جهان در یک عکس

خانه پاریسی این زوج معمار در یكی از مشهورترین مناطق دنیا یعنی پالاس دو وساژ است. مبلمان اصیل خانه را ژان براو طراحی كرده و فضای مینیمال آنجا را كامل كرده است. این خانه گنجینه‌ای از آثار هنری دنیاست؛ آثاری كه خیلی از مجموعه‌داران برای داشتن حتی یكی از آنها حاضرند خودشان را به آب و آتش بزنند.

مشهور ترین شخص در جهان , بزرگترین معمار زن جهان , خیانت چهره های مشهور جهان به همسرانشان تصاویر


 
بیجوی جن - معمار هندی

زندگی در سردترین شهر جهان , زندگی در سردترین نقطه جهان  , عکس های قدیمی افراد مشهور جهان

او در30 كیلومتری بمبئی زندگی می‌كند. بیجوی جن در این خانه تنها نیست. خانه او درواقع كارگاهش با حدود 60 كارگر است. او خانه‌اش را پناهگاهی در سایه درختان توصیف می‌كند. بیجوی خانه‌اش را در میان درختان ساخته است. او در اطراف خانه استخر بزرگی ساخته تا در هوای گرم و شرجی بمبئی تنی به آب بزند. بیجوی برای این خانه یك قرائت‌خانه بزرگ هم درست کرده است. بخشی از این قرائت‌خانه به عنوان كتابخانه استفاده می‌شود و قسمت دیگرش مكانی برای مراقبه‌های جناب معمار است.

شرح زندگی و آلبوم عکس های زیباترین خلبان زن جهان , یکی از مشهورترین معمار جهان , طلاق بازیگر مشهور سینما از همسرش بعد از 11 سال زندگی مشترک



دنیل لیبسكایند - معمار لهستانی

سایت های خودرو مشهور جهان , زندگینامه بهترین بازیگران مشهور تاریخ سینمای جهان تصاویر , فیلم های ایرانی مشهور در جهان

او تقریبا به همه دنیا سفر و دست آخر نیویورك را برای زندگی انتخاب كرد. خانه او هیچ شباهتی به خانه‌های شلوغ و پر سر و صدای منهتن ندارد. او خانه‌اش را یك پناهگاه دور از سر و صدا توصیف می‌كند؛ خانه‌ای نورگیر با وسایل مختصر و ساده. چند صندلی طراحی لوكو بوزیه، یك میز پذیرایی، یك میز كار و بقیه فقط كتاب و كتاب و كتاب!

جهان پی , جهان نیوز , نقشه جهان


ویدیو : هشت معمار مشهور جهان كجا زندگی می‌كنند؟