هشت ترفند جالب و ناشناخته برای کاربران آیفون 6 :   اگر شما نیز به تازگی یک ...



 

اگر شما نیز به تازگی یک آیفون 6 خریداری کرده‌اید، پس حتما از امکانات جدیدی که در iOS 8 برای شما فراهم شده ‌لذت می‌برید؛ اما گوشی هوشمند شما ترفند‌ها و نکته‌های جالب توجهی دارد که احتمالا از آن‌ها بی‌خبر هستید. بگذارید چند نمونه از این ترفند‌ها را برای شما بازگو کنیم تا بیش از همیشه از کار با گوشی هوشمند خود لذت ببرید.

 

متأسفانه در خصوص سیستم عامل iOS 8 و گوشی‌های جدید شرکت اپل چندان سیر و سلوکی در بین کاربران فارسی زبان دیده نمی‌شود، البته جز در معدود موارد و به ویژه در انجمن‌های تخصصی. از همین روی نگاهی به قابلیت‌های این سیستم عامل و گوشی آیفون 6 شاید برای بسیاری از کاربران کمتر حرفه‌ای این گوشی کاربردی و در بسیاری از موارد راهگشا باشد.

 

در اینجا نگاهی می‌کنیم به چند ترفند و قابلیت جالب و کمتر شناخته ‌در خصوص آیفون 6:
۱ – گوشی هوشمند آیفون 6 با شارژر iPad بسیار سریع‌تر شارژ می‌شود. از آنجایی که آیفون 6 و 6 پلاس اکنون از شارژر ۲.‌۱A پشتیبانی می‌کنند، می‌توانید از شارژر iPad برای شارژ آن‌ها بهره ببرید و هرچند ممکن است زمان شارژ شما متفاوت باشد اما معمولا در حدود دو ساعت زمان شارژ کامل با این نوع شارژر است.

 

یک ترفند جالب برای مشاهده قدرت سیگنال آیفون , ترفند جالب آرایشی برای داشتن لبهای برجسته آموزش , ترفند ها و نکات جالب آیفون

 

۲ ـ شارژ باتری در حال تمام شدن است؟ با رفتن به حالت Grayscale می‌توانید زمان طول عمر باتری را به شدت افزایش دهید. برای این کار به تنظیمات گوشی رفته و در بخش General و سپس Accessibility گزینه Grayscale را فعال کنید.

 

شش ترفند در آیفون برای سلامتی , ترفند جالب , تنظیمات اینترنت همراه اول برای آیفون

 

۳ – همچنین می‌توانید ببینید کدام یک از App‌ها در حال استفاده بی‌رویه از شارژ باتری شما هستند. در تنظیمات گوشی و در بخش General وارد قسمت Usage شده و سپس Battery Usage را مشاهده کنید:

 

ترفند های جالب , فعال سازی اینترنت همراه اول برای آیفون , ترفند های جالب گوگل

 

۴ ـ می‌توانید با استفاده از iMessage اقدام به ارسال ویدئو‌ها و Audio‌هایی کنید که بعد از دو دقیقه به شکل خودکار از بین می‌روند. برای این کار در این App بر ‌دکمه میکروفون یا دوربین ضربه زده و نگه دارید.

 

آموزش ساخت apple id برای کاربران ایرانی , ترفند های آیفون 6 , ترفند های جالب اندروید

 

۵ ـ از آنجا‌ که اکنون سایز گوشی آیفون 6 کمی بزرگ‌تر شده است، شاید استفاده از آن با یک دست کمی مشکل شده باشد؛ اما شما می‌توانید با دو بار لمس پیاپی دکمه Home همه App‌ها و ابزار‌ها را در پایین گوشی ردیف کنید تا به راحتی و با یک دست به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

 

چرا چهره افراد زیبا برای ما جالب است , برنامه های جالب آیفون , نرم افزار های جالب آیفون

 

۶ – به جای ضربه زدن روی ‌اعلان‌های iMessage کافی است، آن‌ها را رو به پایین بکشید تا در هر کجای سیستم عامل که هستید، به سادگی بتوانید به پیام‌ها پاسخ دهید.

 

ترفند های جالب ویندوز 10 , ایده های جالب برای تولد همسر , ترفند های جالب ویندوز

 

۷ ـ اکنون می‌توانید تصاویر خود را به سادگی از چشم دیگران پنهان سازید. برای این کار کافی است ‌روی عکس مورد نظر ضربه زده و آن را به سمت پایین بکشید تا گزینه مخفی کردن تصویر نمایش داده شود.

 

10 ترفند برای تقویت شبکه wifi , ترفند های جالب زندگی , تقویم فارسی برای آیفون

 

۸ ـ در App دوربین، ‌روی دکمه Photo ضربه زده و آن را نگه دارید تا گزینه Burst Mode فعال شود. در این حالت می‌توانید چندین عکس پیاپی از سوژه مورد نظر خود گرفته و سپس بهترین آن‌ها را ذخیره کنید. این حالت برای عکاسی از سوژه‌های غیر ثابت مناسب است.

 

موضوعات جالب برای حرف زدن , عکس جالب برای اینستاگرام , عکس های جالب و خنده دار برای فیس بوک

 

منبع:tabnak.ir


ویدیو : هشت ترفند جالب و ناشناخته برای کاربران آیفون 6