هزینه تخریب خودروهای لوکس در «جیمز باند» : اگر شما نیز از جمله طرفدارن جیمز ...


اگر شما نیز از جمله طرفدارن جیمز باند و به‌طور ویژه حضور خودروهای زیبا و جذاب در فیلم‌های وی هستید بدنیست آماری جالب در خصوص این خودروهای به‌کار گرفته شده در جدیدترین فیلم جیمز باند را در اختیار شما بگذاریم. فارنت: اگر شما نیز از جمله طرفدارن جیمز باند و به‌طور ویژه حضور خودروهای زیبا و جذاب در فیلم‌های وی هستید بدنیست آماری جالب در خصوص این خودروهای به‌کار گرفته شده در جدیدترین فیلم جیمز باند را در اختیار شما بگذاریم.

یکی از ستاره‌های ویژه این فیلم، استون مارتین DB10 است که جیمز باند آن‌را هدایت می‌کند. در طول ساخت فیلم هفت دستگاه از این مدل خودرو به طور کامل نابود شدند و این در حالی است که هر هفت دستگاه به‌طور ویژه و منحصرا برای استفاده در این فیلم طراحی و تولید شده بودند. در گران‌قیمت‌ترین! صحنه فیلم شاهد تعقیب و گریز جیمزباند و یکی از تبهکاران در شهر رم هستیم که در جریان این تعقیب و گزیر چندین و چند خودروی با ارزشِ مجموع میلیون‌ها پوند نابود می‌شوند.

جیمز باند , خودروهای لوکس , آهنگ جیمز باند

خودروهایی که در واتیکان در حال حرکت بودند باید مشکل دیگری را نیز پشت سر می‌گذاشتند. جلوگیری از برخورد با آثار تاریخی در شهر یکی از مهم‌ترین موارد مدنظر تیم تولید این فیلم بوده است. لازم به ذکر است که در طول ساخت فیلم یک هواپیمای با ابعاد واقعی نیز با برخورد به انبار غله نابود شد و نهایتا برخورد هواپیما با لندرور باعث نابودی آن نیز شد.

Gary Powel بدلکار حاضر در این فیلم اعلام کرده صحنه تعقیب و گریز خودروها در واتیکان چند ساعت متمادی طول کشیده و نهایتا 4 ثانیه از آن در فیلم به نمایش درآمده است. این فیلم از تاریخ 15 آبان در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد اما طرفداران جیمز باند می‌توانند از تاریخ 4 آبان‌ماه شاهد این فیلم در سینماهای بریتانیا باشند.


ویدیو : هزینه تخریب خودروهای لوکس در «جیمز باند»