هر آنچه که باید از کلش رویال بدانید : حتما نام بازی کلش آف کلنز ( Clash of ...


حتما نام بازی کلش آف کلنز ( Clash of Clans ) و استدیوی سازنده‌ی آن Supercell را شنیده‌اید. این استدیو، بازی دیگری به نام کلش رویال ( Clash Royale ) ساخته که از سیستم گیم پلی منحصر به فردی بهره می‌برد و می‌تواند گیمر را ساعت‌ها به خود مشغول سازد. گجت نیوز: حتما نام بازی کلش آف کلنز ( Clash of Clans ) و استدیوی سازنده‌ی آن Supercell را شنیده‌اید. این استدیو، بازی دیگری به نام کلش رویال ( Clash Royale ) ساخته که از سیستم گیم پلی منحصر به فردی بهره می‌برد و می‌تواند گیمر را ساعت‌ها به خود مشغول سازد.

سوپرسل گفته که در ساخت این بازی هیچ یک از دست اندر کاران کلش آف کلنز دستی نداشته و تیم جداگانه‌ای برای ساخت و توسعه‌ی این بازی استخدام شده است. ما نیز دست به کار شده و نگاهی به بازی کلش رویال انداخته‌ایم. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

همه آنچه باید درباره وام ازدواج 10 میلیونی بدانید , میوه گل ساعتی آنچه شما باید بدانید , هر آنچه باید درباره شب عروسی بدانید

بازی کلش رویال از مکانیزم جالبی بهره می‌برد. پس از مراحل آموزشی بازی که نسبتا کامل و جالب است شما می‌توانید مستقیما وارد جنگ شوید و شروع به کسب افتخارات در Arena کنید. برخلاف بازی کلش آف کلنز که یک بازی وقت‌گیر است، کلش رویال دارای گیم پلی سریع بوده و برای مبارزه با رقبای خود هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت.

ابتدا کمی بهتر است در مورد بازی صحبت کنیم. هدف اصلی بازی این است که در مدت زمان ۳ دقیقه به دشمن خود حمله کرده و قبل از اینکه دشمنتان قلعه‌ی شما را تخریب کند بتوانید قلعه‌ی دشمن خود را نابود کنید. برای از بین بردن قلعه‌ی دشمن خود و همچنین نیروهایی که دشمنتان احضار می‌کند شما نیز باید دست به کار شده و نیروهایی را احضار نمایید. البته احضار نیرو نیز با مصرف کردن اکسیر صورت می‌گیرد.

همه آنچه قبل از ارتودنسی باید بدانید , هر آنچه باید درباره کوروش کبیر بدانید , هر آنچه باید درباره اهل سنت بدانید

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در بالا سمت راست زمان باقی مانده از نبرد قرار دارد که شما باید قبل از اتمام آن دشمن خود را شکست دهید البته اگر زمان مسابقه به پایان رسید و نتیجه به صورت برابر بود به زمان مبارزه اضافه شده و یا به حالتی تبدیل خواهد شد که هر گیمری زودتر ساختمانی از حریف را تخریب کند مبارزه را خواهد برد.

ساختمان اصلی


در حال حاضر در بازی دو ساختمان اصلی وجود دارد که شامل یک قلعه و دو برج محافظ می‌شوند. در صورتی که شما قلعه را از دست دهید در بازی شکست خورده و همچنین با از بین بردن قلعه‌ی دشمن خود پیروز نبرد خواهید شد. برای بالاتر بردن سطح ساختمان‌ها شما باید کارت‌های خود را ارتقا داده یا کارت‌هایی را در کلن خود هدیه کنید تا لول شاه شما افزایش یافته و در نتیجه با کسب امتیاز لازم، ساختمان‌ها نیز همراه با لول شاه ارتقا یابند.

آنچه درباره کامتک باید بدانید , آنچه که باید درباره پریودهای نامنظم بدانید , همه آنچه باید در مورد جشنواره امی emmy بدانید

بر روی قلعه، شاه قرار دارد که مجهز به یک توپ است. شاه تا زمانی که به قلعه حمله نشده و یا یکی از برج‌ها تخریب نشده باشد، از خود دفاع نخواهد کرد. اسلحه‌ی شاه یک توپ است که می‌تواند با آن به نیروهای زمینی و هوایی حمله کند و محدوده‌ای که برای دفاع از خود پوشش می‌دهد ۸ خانه است. در لول اول میزان ضریه‌ی توپ شاه برابر با ۵۰ بوده و با ارتقای سطح شما، سطح برج‌ها و قلعه نیز افزایش می‌یابد.

هر آنچه باید درباره شب عروسی بدانید بخش اول  , آنچه باید درباره ی غربالگری سلامت جنین بدانید  , همه ی آنچه در مورد لیفتینگ صورت باید بدانید

برای دفاع از قلعه در سمت راست و چپ دو برج وجود دارد. تا زمانی که این برج‌ها از بین نروند دشمن شما نیروهای خود را تنها می‌تواند در نیمه‌ی زمین به سمت خود قرار دهد و حق قرار دادن آن در نیمه‌ی شما را ندارد. این دو برج می‌توانند به زمین و هوا حمله کنند و درصورتی‌که بخواهید سریعا برجی را نابود کنید باید از غول‌ها برای نبرد استفاده نمایید. شما با از بین بردن هر برج، یک تاج جایزه می‌گیرید که در نهایت گیمری که بیشترین تاج را برده باشد برنده‌ی مسابقه است. همانطور که متوجه شدید هر یک از این برج‌ها برابر یک تاج و تاج سوم نیز قلعه‌ است. محدوده‌ای که برج‌ها به دشمنان می‌توانند حمله کنند ۸.۵ خانه است.

کارت‌های بازی و نحوه استفاده از آن‌ها در مبارزه


در حال حاضر در بازی ۴۸ کارت وجود دارد که می‌توانید ۸ عدد از آن‌ها را انتخاب کنید تا در مبارزه از ‌آن ۸ کارت استفاده نمایید. ۲۸ عدد از این کارت‌ها مختص به جنگجوهاست، ۱۰ عدد نیز کارت جادو بوده و ۱۰ کارت ساختمان نیز در بازی وجود دارد که در آینده احتمالا افزایش خواهند یافت. البته سعی خواهیم کرد که تک تک این کارت‌ها را در مقالات بعدی توضیح داده و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را آشکار سازیم.

آنچه در مورد پرده بکارت و مشکلات آن باید بدانید , آنچه باید بدانید , هر آنچه درباره کنکور 95 باید بدانید

در بازی یک جایگاهی قرار دارد که ۴ عدد از ۸ کارت انتخابی شما در آن محل قرار می‌گیرند. برای استفاده از هر کارت می‌بایست آن را انتخاب کرده و در محل مورد نظر قرار دهید. هر کارت برای استفاده نیاز به یک میزان مشخصی اکسیر دارد که این اکسیرها از نوار اکسیر در حال افزایش شما کسر می‌گردند. کارت بعدی نیز در گوشه‌ی سمت چپ نشان داده شده تا با توجه به کارت بعدی خود استراتژی مناسبی را در نظر بگیرید.

نوار اکسیر در بازی با زمان‌بندی مشخصی پر می‌شود. در بازی ساختمان‌هایی وجود دارند که با ساختن آن‌‌ها می‌توانید زمان پر شدن نوار اکسیر را افزایش دهید. همچنین وقتی بازی به ۱ دقیقه‌ی پایانی خود رسید میزان افزایش نوار اکسیر دو برابر سریع‌تر خواهد شد.

همه آنچه باید درباره سرخ کردن غذا بدانید , همه آنچه باید برای سفر اربعین بدانید , نوار بهداشتی و آنچه باید درباره اش بدانید

برای اینکه با رقیب خود رابطه‌ای نیز برقرار کنید یک قسمتی قرار دارد که شامل ۴ شکلک و ۶ جمله است. البته در بعضی مواقع استفاده از شکلک‌ها بازی را جذاب‌تر می‌کند مخصوصا زمانی که دشمن را شکست داده‌اید. برای استفاده از این شکلک‌ها بایست آیکنی که درون آن سه نقطه قرار دارد را انتخاب کرده و یکی از شکلک‌ها یا جملات را برگزینید.

بعد از پیروزی چه خواهد شد؟


البته پیروزی در بازی خالی از لطف نبوده و هر بار که شما برنده شوید در کنار کسب تروفی که باعث ارتقا یافتن سطح شما می‌شود صندوق‌هایی نیز برنده خواهید شد که می‌توانید با باز نمودن آن‌ها کارت‌های جدید به دست آورید.

تروفی باعث می‌گردد تا بتوانید در ارنا‌های سطح بالاتر مبارزه کنید. با بالا رفتن از هر آرنا، کارت‌های جدیدی باز خواهند شد که می‌توانید آن‌ها را از قسمت بازارچه خریداری کنید و یا در صورت داشتن شانس در داخل صندوق‌هایی که باز کرده‌اید بیابید.

آنچه درمورد خواص انار باید بدانید , آنچه که باید در مورد روابط عمومی استارتاپ ها بدانید , آنچه باید درباره وز وز گوش بدانید

هرچند، باز کردن این صندوق‌ها نیز به دو حالت است. حالت اول باید صبر کنید تا زمان باز شدن صندوق‌ها تمام شود که البته بستگی به کیفیت و سطح صندوق دارد، هرچه صندوق سطح بالاتری داشته باشد نیاز به زمان بیشتری برای باز شدن می‌خواهد. حالت دوم نیز استفاده از جم است تا در همان لحظه با مصرف جم صندوق را باز نمایید.

آنچه که باید در مورد آهن بدانید , آنچه باید در مورد عدسی ها بدانید , همه آنچه که باید از صافی کف پا بدانید

نکته‌ی جالبی که وجود دارد این است که هر مبارزه‌ای که پیروز شوید یک صندوق دریافت خواهید کرد. البته شما جا برای نگه داشتن ۴ صندوق بیشتر ندارید و در صورتی که ۴ صندوق گرفته باشید، شرکت در مسابقه‌ی بعدی به شما صندوقی جایزه نمی‌دهد.

هر سطح صندوق شامل تعداد جایزه‌ی به خصوصی می‌شود که به ترتیب شامل سطح‌های زیر هستند.

صندوق چوبی – به صورت زمان‌بندی شده بعد از هر ۴ ساعت یک صندوق چوبی رایگان به شما داده می‌شود.

صندوق نقره‌ای – تقریبا اکثر صندوق‌هایی که پس از هر مبارزه کسب خواهید کرد نقره‌ای هستند. برای باز کردن این صندوق‌ها به ۱۸ جم نیاز است.

صندوق تاج دار – هر ۲۴ ساعت شما فرصت دارید تا با بدست آوردن ۱۰ تاج در مبارزات، این صندوق را به صورت مجانی باز کنید.

صندوق طلایی – این صندوق‌ در مبارزه به شما پاداش داده می‌شود. همچنین در بازار نیز می‌توانید آن را بخرید.

صندوق جادویی – به ندرت در مبارزات جایزه داده می‌شوند. همچنین در بازار نیز می‌توانید خریداری کنید.

صندوق سوپر جادویی – تنها در بازارچه قابل خریداری است.

فروشگاه بازی به ۴ بخش تقسیم می‌شود. در بخش اول شما با طلا می‌توانید کارت خریداری کنید. هر کارت نیز برای ارتقا به تعدادی کارت جدید نیاز دارد که از صندوق‌ها یا از بازارچه می‌توان آن را خریداری کرد. قسمت دوم برای خرید صندوق است که با پیشرفت در آرنا ارزش این صندوق‌ها نیز افزایش می‌یابد. بخش سوم برای خرید جم قرار داده شده که با جم‌ها می‌توان طلا خریداری کرده و همچنین صندوق‌ها را باز کرد. برای خرید جم باید پول واقعی در بازی هزینه کنید. بخش آخر نیز برای خرید طلاست.

آنچه از مضرات و خواص نسکافه باید بدانید , همه آنچه را که باید در مورد اختلال بیش فعالی بدانید , آنچه باید درباره ی دارچین بدانید؟

آنچه مردان باید در مورد زنان بدانند , نکاتی که قبل از اپیلاسیون باید بدانید , آنچه شما می خواهید درباره پروستات bph بدانید

آنچه زنان و مردان باید بدانند , آنچه خانم ها باید بدانند , آنچه نامردها باید از رابطه جنسی بدانند

آنچه در مورد تور دبی باید بدانیم , حقیقت درباره‌ی ازدواج که باید بدانید , آنچه در مورد تور کیش باید بدانیم

همانطور که اشاره شد ، برای خرید جم باید پول واقعی در بازی هزینه کنید، اما چگونه می توانیم جم بازی کلش رویال را تهیه کنیم ؟

هم اکنون فروشگاه های زیادی در کشورمان در حال فروش جم این بازی هستند، اما متاسفانه بیشتر این فروشگاه ها مشکلاتی برای کاربران ایجاد کرده اند.برخی گران فروش هستند، برخی دیر جم ها را تحویل می دهند و یا برخی هم پس از دریافت وجه، اصلا جمی تحویل کاربر نمی دهند!


ویدیو : هر آنچه که باید از کلش رویال بدانید